Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Schermpje is net toegekomen. Zoals een klein kind dat een stuk speelgoed krijgt ikke natuurlijk alles uit de doos en op mijn bureau. Nu ... Mijn instellingen geraken niet hoger dan 1280*1024

ik heb een ati radeon 4800 series wat toch een van de recentere is hoe kan ik dit omzeilen ik krijg pijn aan mijn ogen van naar het scherm te kijken alles is wazig. Dit is is Binnen het Windows scherm in game nog niet geprobeerd. ik heb de drivers geinstalleerd van zowel beeldscherm als grapics kaart

dit is mijn beeldscherm
pricewatch: Samsung Syncmaster T220

MVG

Overlord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:39
Je hebt niet per ongeluk tegelijkertijd ook je tv aan de pc hangen? (als dit de monitor is met ingebouwde tuner dan geldt dit niet natuuurlijk.)

Staat de optie 'hide modes that this monitor cannot display' niet per ongeluk aan?

Staat de pc op 60hz?

Weet je zeker dat je de T220 HD (!) hebt (let op HD), want er zijn ook T220's met een max reso van 1280x1024. Ik zag t op de site al lijkt het me sterk hoor.

Is de driver goed geïnstalleerd? Staat er geen gele vraagteken bij de hardware-onderdelen (deze computer-rechts klikken-eigenschappen-hardware-apparaatbeheer)

[ Voor 114% gewijzigd door Ferry34 op 29-04-2009 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Specificaties
Merk en Type
Merk Samsung
Productserie Syncmaster
Type T220
Bijzonderheden 20000:1 DC
Afmetingen
Schermdiagonaal 22"
Hoogte 373mm
Breedte 520mm
Beeldverhouding 16:10
Gewicht 7kg
Technische Specificaties
Schermresolutie 1680x1050 (WSXGA+)
Kijkhoek 170°
Reactietijd 2ms
Contrastverhouding (statisch) 1000:1
Helderheid 300cd/m²
Verbinding (Video Uit) Component Video (RGB), D-Sub (VGA), DVI-D
LCD Panel TN
Kleuren Zwart
Bijzonderheden 20000:1 DC

Ik heb geen HD maar de max resolutie van mijn scherm ligt wel hoger dan 1280*1024 zoals je kan zien.

Pc staat op 60 hz
geen gele vraagtekens
en die optie hide modes staat uitgeschakeld en is grijs
geen tv aangesloten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit topic gaat over een computerscherm en hoort hier niet thuis. Verder zie ik dat je hier al een topic hebt: Probleem met nieuw beeldscherm . Dubbelposten is ook niet de bedoeling.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.