Verwijderd

Topicstarter
Ik wil veel (zeker 2000) verschillende foto's op internet zetten verdeeld in verschillende mapjes.

Momenteel heb ik een account bij Jalbum, maar dat is echt veel te klein. Weet iemand waar ik het beste heen kan? Ik wil er best een beetje voor betalen.

Ik hoor het graag,
groeten, Sami

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wat voor resolutie? Moeten ze te bekijken zijn? Is het alleen opslag? Wat zijn het voor bestanden? Grootte?

Heb je echt zelf geen sites kunnen vinden? En zo nee, begin daar eerst even..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Als je nu een stevige bijdrage doet aan tweakers, dan verdien je zoveel karma dat je voldoende ruimte hebt op het fotoalbum ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om Jpeg bestanden van ongeveer 6 mb, maar ik kan die natuurlijk ook kleiner maken.
Het gaat er wel om dat ze goed te bekijken zijn (het liefste dat er een overzicht is met kleine tumbnails en dat je ze dan daarna groter kan bekijken).

Ik zeker al op internet gekeken, maar daar heb ik niet echt veel verschillende sites gekeken, en daarnaast ben ik vooral benieuwd waar iedereen hier mee werkt.

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Flickr. Een pro account kost je $25 per jaar en je kan alles in grote resolutie uppen. Ik zweer d'r bij :P

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:28
Google zijn Picasa web albums? Gratis tot 1GB..
Linkje: http://picasaweb.google.nl/

Maar inderdaad, welk formaat/resolutie/bestandsgrootte hebben we het hier over?

Specificaties | AndriesLouw.nl

Verwijderd

Topicstarter
maar bij flikr kan je toch maar 20 mb uploaden? dat is niet zo veel volgens mij....

www.flickr.com:
With a free account, you can upload photos up to 10MB in size. If you have a Pro account, you can upload photos up to 20MB. Video sizes are limited to 150MB. For more on video files and types supported, please visit the Video FAQ

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:17:
maar bij flikr kan je toch maar 20 mb uploaden? dat is niet zo veel volgens mij....

www.flickr.com:
With a free account, you can upload photos up to 10MB in size. If you have a Pro account, you can upload photos up to 20MB. Video sizes are limited to 150MB. For more on video files and types supported, please visit the Video FAQ
De foto's mogen maximaal 10 MB zijn, in totaal zit er geen limiet aan.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:17:

www.flickr.com:
Pér foto...
  • Unlimited uploads and storage
  • Unlimited sets and collections
  • Access to your original files
  • Stats on your account
  • Ad-free browsing and sharing
  • HD playback for high-definition video uploads NEW

Verwijderd

AndriesLouw schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:15:
Google zijn Picasa web albums? Gratis tot 1GB..
Linkje: http://picasaweb.google.nl/

Maar inderdaad, welk formaat/resolutie/bestandsgrootte hebben we het hier over?
Leuk, maar het is zo traag al pindakaas door een rietje, en ik vind het te beperkt.

Persoonlijk zweer ik ook bij Flickr, mede omdat er een giga community achter zit waardoor je reacties kunt krijgen van over de gehele wereld. En ik vind de privacy en share functies erg prettig.

Verwijderd

CONTENT SUBMITTED OR MADE AVAILABLE FOR INCLUSION ON THE YAHOO! SERVICES

Yahoo! does not claim ownership of Content you submit or make available for inclusion on the Yahoo! Services. However, with respect to Content you submit or make available for inclusion on publicly accessible areas of the Yahoo! Services, you grant Yahoo! the following worldwide, royalty-free and non-exclusive license(s), as applicable:
Dit vind ik wel een belangrijk nadeel.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:33

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien is Mijn Album een leuke :)

Bij een gratis account heb je 500mb ter beschikking en bij een gold-account (welke 1,95 euro per maand kost) heb je 10 gigabyte ter beschikking.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Vergeet niet dat Mijnalbum de kwaliteit ge-wel-dig omlaag haalt!
Dat is dan behoorlijk jammer.
Voor snapshots die je wilt delen met familie en vrienden is het natuurlijk wel geschikt... ;)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:
[...]

Dit vind ik wel een belangrijk nadeel.
Kwestie van je foto's watermerken. Als het goed is staat er ook ergens dat ze niks aan je foto's mogen veranderen.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:12

ThunderNet

Flits!

Met een beetje zoekwerk is dit prima zelf allemaal te vinden :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.