Toon posts:

Probleem Bad_System_Config_Info

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een DELL Latitude D505 laptop die het blauwe scherm aangeeft.

Het probleem: Bad_system_config_info

0x00000074 (0x00000003,0x00000002,0x80087000,0xc000014c)

Ik kan hier verder weinig over vinden op het internet, aangezien ik mijn harde schijf wel wil behouden.
Is er een manier waarmee ik mijn laptop kan besparen door iets in MS Dos te doen?

Of is er een andere mogelijkheid om dit probleem op te lossen?

Ik heb al gekeken of het aan het geheugen lag, hier ligt het niet aan.
Ook heb ik de batterij eruit gehaald en de laptop alleen via de stroom opgestart. Ook dit mag niet baten.

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over dit probleem en misschien wat suggesties kan geven wat te doen.

Alvast hartstikke bedankt!

Met vriendelijke groet,

Casper

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-02 15:03
Ik heb deze error ook wel eens gehad, en bij mij lag het aan een gare driver.
Maar hij kan volgens mij ook op andere manieren voorkomen...

Kan je in Veilige Modus komen?

Even niets...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik kan helemaal niks overal geeft hij het blauwe scherm aan met dezelfde error. Heb je misschien nog een ander ideetje?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 18:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
* In veilige modus probeert hij wel op te starten en zie je de verschillende opstartprogramma's en drivers wel voorbij komen maar dan gaat hij alsnog over in blauw scherm.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-02 21:20

CoolGamer

What is it? Dragons?

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms795800.aspx:
Bug Check 0x74: BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO

The BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO bug check has a value of 0x00000074. This bug check indicates that there is an error in the registry.
[..]
Try restarting the computer by selecting "last known good configuration" in the boot options.

If the restart does not fix the problem, the registry damage is too extensive. You must reinstall the OS or use the Emergency Repair Disk (ERD) that you previously created by using the Windows Backup tool.
Start de computer op met behulp van "laatst bekende goede configuratie". Als dat werkt is het probleem opgelost, anders zal er denk ik niet veel opzitten dan een herinstallatie.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Ik denk dat je met de tip van TheCoolGamer wel verder komt. Mocht je de oplossing niet kunnen vinden dan is er de optie om een topic te openen in een ander forumdeel in de Softe Goederen. Lees daar wel eerst even het geldende beleid en eventueel de FAQ. Geef dan ook zo veel mogelijk informatie die relevant is voor het probleem.

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.