Ik ben op zoek naar een nieuwe PC en kwam vervolgens op XXODD.nl terecht, aangezien mijn vorige processor ook een AMD was ging ik samenstellen met een AMD processor. De beste optie die ik hier kon kiezen was de " AMD Phenom II X4 940 (Black Edition)". Na want rond te hebben gekeken vond ik echter op internet wat commentaar op de Phenom II, deze zou niet goed zijn met veeleisende games.
Verder neem ik voor mijn systeem de Nvidia GeForce 295 GTX als GPU, wat opzich een vrij goede kaart is. Een ander schreef dat de CPU niet zo veel zou uitmaken bij gamen als je een hoge resolutie had (Ik heb 1920x1200) en een goede grafische kaart, klopt dit?
Ik weet nu dus niet of ik een betere CPU moet halen of dat deze volstaat, of maakt de CPU uberhaupt niet zo veel uit bij het spelen van games?
Graag zou ik hier advies over krijgen, alvast bedankt
.
Verder neem ik voor mijn systeem de Nvidia GeForce 295 GTX als GPU, wat opzich een vrij goede kaart is. Een ander schreef dat de CPU niet zo veel zou uitmaken bij gamen als je een hoge resolutie had (Ik heb 1920x1200) en een goede grafische kaart, klopt dit?
Ik weet nu dus niet of ik een betere CPU moet halen of dat deze volstaat, of maakt de CPU uberhaupt niet zo veel uit bij het spelen van games?
Graag zou ik hier advies over krijgen, alvast bedankt