Systeem:
Windows XP Professional Service Pack 3
1,85 gigahertz AMD Athlon XP
128 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
Board: K7S8XE+ 1.0
RADEON 9250 [Display adapter]
RADEON 9250 - Secondary [Display adapter]
Standaardbeeldscherm [Monitor]
Problemen met slaapstand:
- Na inschakelen slaapstand volgt er een reboot meteen (?) Ik snap dit niet.
Moet ik in de bios wellicht iets wijzigen
- Ontwaken vanuit slaapstand duurt heel, heel erg lang ( in vergelijking met andere pc's die ik ken met ook nog lagere specificaties qua snelheid). heb gezocht naar optie om slaapstand settings, de cache grootte (?) oid, maar kan dit niet vinden. Slaapstand optie bij energiebeheer is iig ingeschakeld.
- Na ontwaken vanuit slaapstand is er geen internetverbinding meer.( Outlook/IE/firefox) TCP/IP settings zijn alles automatisch, feitelijk heb ik echter zelfde Adressen, dus dit er vast in gezet( weet van mijn eigen pc dat dit werkte) maar werkt hier ook niet.
Wat kan hier aan de hand zijn?
dank
Windows XP Professional Service Pack 3
1,85 gigahertz AMD Athlon XP
128 kilobyte primary memory cache
512 kilobyte secondary memory cache
Board: K7S8XE+ 1.0
RADEON 9250 [Display adapter]
RADEON 9250 - Secondary [Display adapter]
Standaardbeeldscherm [Monitor]
Problemen met slaapstand:
- Na inschakelen slaapstand volgt er een reboot meteen (?) Ik snap dit niet.
Moet ik in de bios wellicht iets wijzigen
- Ontwaken vanuit slaapstand duurt heel, heel erg lang ( in vergelijking met andere pc's die ik ken met ook nog lagere specificaties qua snelheid). heb gezocht naar optie om slaapstand settings, de cache grootte (?) oid, maar kan dit niet vinden. Slaapstand optie bij energiebeheer is iig ingeschakeld.
- Na ontwaken vanuit slaapstand is er geen internetverbinding meer.( Outlook/IE/firefox) TCP/IP settings zijn alles automatisch, feitelijk heb ik echter zelfde Adressen, dus dit er vast in gezet( weet van mijn eigen pc dat dit werkte) maar werkt hier ook niet.
Wat kan hier aan de hand zijn?
dank
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 17:47 ]