If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Meer info graag, is het een 286 of een dik overgeklokte duron?
Moederbord, voeding (als je een Geforce op een RAID bordje met AMD prikt wil ie nog wel eens teveel stroom vreten, voltage dropt te ver en plankje stopt ermee....), videokaart. Geef ff alle beschikbare info (soms roept iemand opeens: Hee dat ken ik want met dat en dat modem werkte het bij mij ook niet meer....)
Moederbord, voeding (als je een Geforce op een RAID bordje met AMD prikt wil ie nog wel eens teveel stroom vreten, voltage dropt te ver en plankje stopt ermee....), videokaart. Geef ff alle beschikbare info (soms roept iemand opeens: Hee dat ken ik want met dat en dat modem werkte het bij mij ook niet meer....)
de betaler vervuilt
Het is een zogenaamde Powercolor Sniper2 16 MB PCI met Riva TNT2 M64. En dit op een Asus P2B moederbord met een Pentium 2 400. Heb het ook al geprobeerd op een 133 mhz systeem en daarop deed ie het ook niet.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Probeer eens alle andere kaarten uit het systeem te halen en alleen met die ene kaart. Als ie het dan ook niet doet (bij opstarten geen beeld, zelfs niet het bios-scherm van de videokaart). Dan lijkt het me wel of ie kapot is ja.......
de betaler vervuilt