Toon posts:

Overclocken Compaq Dual 300 Mhz PII

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen met ervaring in het overclocken van een Compaq PWS 5100 2x300 Mhz PII. Kan dmv switches de machine op 333 Mhz laten draaien maar ik wil natuurlijk verder!!!!!!!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:43

winnie

de poes...

Kan volgens mij niet. Een compaq is in het algemeen niet tot nauwelijks over te clocken. Een compaq (en zeker een dual) is gebouwd op stabiliteit, en niet gebouwd om te overclocken. Bovendien hebben die duals volgens mij een intelbord, en dan kan je het overclocken helemaal vergeten.

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:47
Met de meeste Pentium, PII & PIII Compaq borden kan het wel. In geval van dip-switches lekker alle settings proberen. >:)

Of je maakt een tabel met instellingen van Mx en FSB. Daar kijk je dan ff goed naar; meestal missen er een paar mogelijke settings. En daar kan je mee overklokken of onderklokken. :( Mijn Pentium 120->200, Ppro 200->233, PII 500->600

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik zou dan wel eens willen weten hoe. Moederbordhandleiding? Nooit gekregen! Ik heb een PII@350 5170 Compaq en wil heeel graag overklokken

DIT IS MIJN WEBSITE

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:47
Heb je wel eens op het moederbord gezocht naar een tabel? Of op de Compaq site gekeken?

Als d'r maar dipswitches op dat ding zit...

geeft geen inhoudelijke reacties meer