Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste lezers,

ik wil me op dit moment gaan verdiepen in autoCAD 2009 dit heb ik zojuist gedownload en wil er een ontwerp gaan maken voor een keuken meubel (waarschijnlijk veel te hoog gegrepen op het eerste moment) maar goed wat ik zoek is eigenlijk readers die over AutoCAD gaan en het liefst nog van 2009

weet iemand toevallig daar een link van?

groeten kris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:17

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Wat bedoel je met een reader?

Je hebt DWG True View, daar kan je de tekeningen zonder AutoCAD mee bekijken.

Als je een boek / training o.i.d. bedoelt, kan ik je de boeken van het TEC CAD College aanbevelen. Zeer geschikt voor zelfstudie en nog te betalen ook.

http://www.cadcollege.nl/boeken/boek_ac2009.htm

[ Voor 49% gewijzigd door Lucky-Shirt op 28-04-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 18:28

Mojo

The Power Within

Ik denk dat je eerder een boek bedoeld over de werking van autocad.

Die zijn er wel, maar die zal je aan moeten schaffen. Op google is anderzijds ook nog wel wat te vinden!

Overigens is AutoCAD niet echt geschikt om in te schetsen. Zorg eerst dat je duidelijk in beeld hebt wat je wilt maken en teken het dan in autocad. Op papier geeft namelijk een veel beter beeld van wat je wilt.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
GoT is geen verlengstuk van Google; zoeken kun je prima zelf ;)

Oh; hai :w
Ik zie dat je nieuw bent op GoT :) In dat geval: neem eens een kijkje in onze Quickstart; daarin lees je precies hoe we hier wél graag topics zien en zul je ook lezen dat we wat meer eigen inzet verwachten als je een topic opent ;)

[ Voor 58% gewijzigd door RobIII op 28-04-2009 16:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.