Ik zou graag een volledig JFrame refreshen maar echt niks lukt.
Ik heb dus een JFrame (Klantbeheer) dat eigenlijk mijn main window is (dus alle info en navigatie staat daar). Vanuit Klantbeheer start ik een nieuw JFrame (SelecteerKlant). Wanneer ik daar een paar wijzigingen heb gemaaktklik ik op een knop en zou Klantbeheer gerefreshed moeten worden omdat er daar een paar velden een update krijgen. Maar alles wat ik al geprobeerd heb lukt niet en ik heb het al aan 2 lectors gevraagt maar die weten het ook niet
code klantbeheer:
*snip*
Srry voor de link naar RS maar de code is te groot voor te posten.
Stuk code van selecteerKlant (de knop):
Ik heb dus een JFrame (Klantbeheer) dat eigenlijk mijn main window is (dus alle info en navigatie staat daar). Vanuit Klantbeheer start ik een nieuw JFrame (SelecteerKlant). Wanneer ik daar een paar wijzigingen heb gemaaktklik ik op een knop en zou Klantbeheer gerefreshed moeten worden omdat er daar een paar velden een update krijgen. Maar alles wat ik al geprobeerd heb lukt niet en ik heb het al aan 2 lectors gevraagt maar die weten het ook niet
code klantbeheer:
*snip*
Srry voor de link naar RS maar de code is te groot voor te posten.
Stuk code van selecteerKlant (de knop):
Java: selecteerKlant
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| private void cmdKlantSelecterenActionPerformed(ActionEvent evt) { Klantbeheer instKlantbeheer = new Klantbeheer(); int keuze = tblKlanten.getSelectedRow(); domein.Persoon selectieKlant = new domein.Persoon(klantenlijst.get(keuze).getPersoon_ID(),klantenlijst.get(keuze).getVoornaam(),klantenlijst.get(keuze).getNaam(),klantenlijst.get(keuze).getStraat(),klantenlijst.get(keuze).getHuisnr(),klantenlijst.get(keuze).getPostcode(),klantenlijst.get(keuze).getGemeente(),klantenlijst.get(keuze).getGeboortedatum()); klantControle.kcKlantSelectieOnthouden(selectieKlant); this.setVisible(false); instKlantbeheer.repaint(); JOptionPane.showMessageDialog(null,String.format("Klant %d is vanaf nu geselecteerd.",selectieKlant.getPersoon_ID()),"SUCCES",JOptionPane.INFORMATION_MESSAGE); } |
[ Voor 2% gewijzigd door Creepy op 28-04-2009 16:10 ]