Homey — Critics are those without skills to create.
Mwa, stom... het zal wel erop neerkomen dat die bewuste feature meer vragen en supportcalls opleverde (a la: wtf doet die extra netwerkverbinding daar) dan dat er daadwerkelijk gebruik van werd gemaakt.
Maar wat let je om die vraag op Connect of de andere Beta-bespreekplekken van microsoft zelf te stellen?
Dan krijg je doorgaans antwoord van iemand die daar ook daadwerkelijk wat van kan zeggen
Maar wat let je om die vraag op Connect of de andere Beta-bespreekplekken van microsoft zelf te stellen?
Dan krijg je doorgaans antwoord van iemand die daar ook daadwerkelijk wat van kan zeggen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Mijn vraag uit nieuwsgierigheid: waar gebruik je die combi voor?
Omdat firewire nog altijd sneller is dan een 100mbit ethernet kabelmartin2005 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:33:
Mijn vraag uit nieuwsgierigheid: waar gebruik je die combi voor?
@alt-92, dit aan microsoft vragen zal me wel een antwoord opleveren, maar geen oplossing vrees ik.
Homey — Critics are those without skills to create.
http://www.microsoft.com/whdc/archive/IP_1394.mspx
IP networking over the IEEE 1394 bus is not supported in Windows Vista and in all later versions of Windows
En dit stamt al uit december 2004
Aan de andere kant, Gbit Ethernet verbindingen worden steeds meer commonplace - dat zal dan ook wel één van de redenen zijn geweest.
IP networking over the IEEE 1394 bus is not supported in Windows Vista and in all later versions of Windows
En dit stamt al uit december 2004
Aan de andere kant, Gbit Ethernet verbindingen worden steeds meer commonplace - dat zal dan ook wel één van de redenen zijn geweest.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device