Misschien een raar verzoek/vraag, maar ik zou graag een thema voor m'n Nokia 5800 MusicXpress willen maken. Nou ben ik een beetje aan het zoeken naar pictogrammen die en beetje leuk/compleet zijn.
Heb hier eigenlijk 2 vragen over.
1. Is er een tool voor Windows waarmee je .ico/.png files omzetten kan naar .svg files?
2. Ik heb een aantal screenshots gezien van de touch desktop van Samsung, op bv de f470 TouchWizz en de UltraTouch.
De iconen hiervan zou ik graag ergens willen downloaden, maar ik kan ze nergens vinden. Ik weet niet of het mogelijk is om deze uit een samsung toestel te extracten? of dat iemand een link heeft o.i.d.
Het gaat mij om de volgende iconen :
UltraTouch :

F480 Touchwiz :
Heb hier eigenlijk 2 vragen over.
1. Is er een tool voor Windows waarmee je .ico/.png files omzetten kan naar .svg files?
2. Ik heb een aantal screenshots gezien van de touch desktop van Samsung, op bv de f470 TouchWizz en de UltraTouch.
De iconen hiervan zou ik graag ergens willen downloaden, maar ik kan ze nergens vinden. Ik weet niet of het mogelijk is om deze uit een samsung toestel te extracten? of dat iemand een link heeft o.i.d.
Het gaat mij om de volgende iconen :
UltraTouch :

F480 Touchwiz :