Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
Misschien een raar verzoek/vraag, maar ik zou graag een thema voor m'n Nokia 5800 MusicXpress willen maken. Nou ben ik een beetje aan het zoeken naar pictogrammen die en beetje leuk/compleet zijn.
Heb hier eigenlijk 2 vragen over.
1. Is er een tool voor Windows waarmee je .ico/.png files omzetten kan naar .svg files?
2. Ik heb een aantal screenshots gezien van de touch desktop van Samsung, op bv de f470 TouchWizz en de UltraTouch.
De iconen hiervan zou ik graag ergens willen downloaden, maar ik kan ze nergens vinden. Ik weet niet of het mogelijk is om deze uit een samsung toestel te extracten? of dat iemand een link heeft o.i.d.
Het gaat mij om de volgende iconen :
UltraTouch :
Afbeeldingslocatie: http://www.getpcmemory.com/pics/samsung-sgh-s8300-photo17.jpg
F480 Touchwiz :
Afbeeldingslocatie: http://www.electricpig.co.uk/wp-content/uploads/2008/05/samsung-touchwiz.jpg

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Misschien kun je iets met Nokia Carbide.ui Theme Edition? Weet niet zeker of die ook geschikt is voor de Touch UI.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• agoNITE
Nou die app heb ik inderdaad geïnstalleerd staan om daadwerkelijk thema's mee te maken...
Nog niet zo ver gekomen dat ik heb gekeken of er samsung skins geimporteerd kunnen worden..

Nokia thema's importeren kan ook net zo 123...laat ik het zo zeggen, .sis files moeten eerst extracted wordenn. Dan zou je er iets meer mee kunnen.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:20
AgoNitE schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:01:
Misschien een raar verzoek/vraag, maar ik zou graag een thema voor m'n Nokia 5800 MusicXpress willen maken. Nou ben ik een beetje aan het zoeken naar pictogrammen die en beetje leuk/compleet zijn.
Heb hier eigenlijk 2 vragen over.
1. Is er een tool voor Windows waarmee je .ico/.png files omzetten kan naar .svg files?
2. Ik heb een aantal screenshots gezien van de touch desktop van Samsung, op bv de f470 TouchWizz en de UltraTouch.
De iconen hiervan zou ik graag ergens willen downloaden, maar ik kan ze nergens vinden. Ik weet niet of het mogelijk is om deze uit een samsung toestel te extracten? of dat iemand een link heeft o.i.d.
Het gaat mij om de volgende iconen :
UltraTouch :
[afbeelding]
F480 Touchwiz :
[afbeelding]
Voor vraag 1 weet ik geen antwoord. Betreft 2; die icoontjes van de samsung telefoon vallen sowieso altijd onder de copyright wet dus de kans is enorm klein dat je deze icoontjes ooit zult vinden op internet. Echter is er altijd nog de mogelijkheid om de icoontjes zelf te maken als je handig bent met photoshop/illustrator, ik vindt dit zowiezo wel een vereiste als je een thema wilt maken voor een telefoon.

edit: behalve natuurlijk als je het een thema voor alleen je eigen telefoon gaat maken, dan kan je alles van internet bij elkaar rapen ;)

Ik heb ooit eens gekeken om zelf een thema te maken voor de nokia, maar toen ik de theme manager zag bleek dus dat je zoveel dingen zelf moest gaan maken dat het eingelijk niet eens de moeite waard was, in mijn ogen zou het een meer jaren plan zijn geweest :P

[ Voor 4% gewijzigd door Soepstengel op 28-04-2009 13:10 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• agoNITE
Soepstengel schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:09:
[...]

Voor vraag 1 weet ik geen antwoord. Betreft 2; die icoontjes van de samsung telefoon vallen sowieso altijd onder de copyright wet dus de kans is enorm klein dat je deze icoontjes ooit zult vinden op internet. Echter is er altijd nog de mogelijkheid om de icoontjes zelf te maken als je handig bent met photoshop/illustrator, ik vindt dit zowiezo wel een vereiste als je een thema wilt maken voor een telefoon.

edit: behalve natuurlijk als je het een thema voor alleen je eigen telefoon gaat maken, dan kan je alles van internet bij elkaar rapen ;)

Ik heb ooit eens gekeken om zelf een thema te maken voor de nokia, maar toen ik de theme manager zag bleek dus dat je zoveel dingen zelf moest gaan maken dat het eingelijk niet eens de moeite waard was, in mijn ogen zou het een meer jaren plan zijn geweest :P
Hahaha, tis inderdaad een vrij uitgebreide editor :p Maar je moet ergens beginnen :) leuk projectje..
En tis momenteel inderdaad voor mijzelf..neemt niet weg dat t er een beetje strak uit mag zien :)
Wil gewoon simpel beginnen..iconen vervangen..beetje aanrommelen in de app eigenlijk.

Aangezien ik een Zune skin voor mn 5800 gebruik met Symbian S60 prototype iconen...k vind de match met bovenstaande Samsung iconen mooier :)