Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Explorer details view - Hoe aantal pixels zien?

Pagina: 1
Acties:

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Hai,

Ik heb een map met >600 foto's. Ik wil alle foto's die kleiner zijn dan 400x400 pixels verwijderen, maar ik kan hier niet op selecteren. Ook als ik kolommen toevoeg, er zit geen kolom bij wat de hoogte of breedte laat zien.
Erg jammer, want die info is wel bekend (onder Eigenschappen, geavanceerde details of zo).

Is er een manier om in één keer te kunnen zien wat het aantal pixels van een foto is? Tips voor (freeware) tools zijn ook welkom! Of andere workarounds, zoals hoe je kunt zoeken op bestanden met minimaal x pixels. De standaard zoekfunctie van windows ondersteunt dit niet.

Thanks.

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Verwijderd

Dit staat bij Vista en zover ik weer ook bij XP gewoon tussen de kolommenlijst, daarnaast zijn hier natuurlijk 100den tooltjes voor te vinden Acdsee bv. ?

• Xochiquetzal
Kolommenlijst:
Naam
Grootte (in kb)
Type
Gewijzigd op
Gemaakt op
Laatst geopend op
Kenmerken
Status
Eigenaar
Auteur
Titel
Opmerkingen
Bedrijf
Beschrijving
Bestandsversie
Productnaam
Productversie
Onderwerp
Trefwoorden

Ik ga ACDSee eens proberen. Thx.

Verwijderd

Meer... -> Afmetingen

Moest even XP opstarten.

Btw, dit zal alleen maar met de standaard afbeeldingen werken (jpg, bmp, gif, etc).

• Xochiquetzal
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:46:
Meer... -> Afmetingen

Moest even XP opstarten.

Btw, dit zal alleen maar met de standaard afbeeldingen werken (jpg, bmp, gif, etc).
Wat maf, die staat er bij mij niet bij. Die lijst die ik hierboven zette, komt juist van Meer.

Maar ACDSee doet het voor mij, dus bedankt!