LINUX FTP Server met web based user administration

Pagina: 1
Acties:

• Simon VDS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-10-2025
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een linux FTP server die een webbased user interface heeft.

Zodat ik een werknemer zelf via een webinterface users kan laten aanmaken en rechten toekennen zonder dat hij acces op de server zelf nodig heeft.

Ik heb al de hele voormiddag gegoogled en vind wel zaken zoals pure-ftpd en puredamon maar dit is toch niet echt wat ik zoek.

Het moet secure zijn en de user rights management minimale functionaliteit.

Iemand een idee?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

sourceforge.net

Software zoeken op

trove:(89 243)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik gebruik voor een project pure-ftpd, een erg fijne FTP server.. Die kan weer user accounts uit mysql lezen, en ik gebruik een of andere php site om de users te managen.. googled en gij zult vinden.

edit: kant en klare php app: http://www.google.nl/search?q=User+manager+for+PureFTP

[ Voor 17% gewijzigd door axis op 28-04-2009 13:38 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-01 11:18
ProFTPd heeft een mysql module, en dan als echte tweaker kan je hier natuurlijk zelf even een php interfaceje omheen bouwen :)

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je voor de accounts en wachtwoorden een database er aan koppelt kun je bijvoorbeeld ook PHPFileNavigator gebruiken zodat je een webinterface voor de gewone gebruikers erbij hebt, zie verder benoni in "[Ubuntu]FTP Server met Web admin" :)