Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het kloontje wat je had en op eigen verzoek was verwijderd: [account verwijderen] Update-Tracker
Je krijgt die dubbele meldingen zeker ook op een ander mail adres? (updates@domein ipv dennis@domein).
Je krijgt die dubbele meldingen zeker ook op een ander mail adres? (updates@domein ipv dennis@domein).
precies, maar dat account was toch weg ? en ik had daarvan alle meuktracker dingen verwijdert...
ik krijg ze op bijde adressen binnen... maar aangezien updates niet meer bestaat worden ze doorgestuurd naar het hoofd e-mail adres.
kunnen jullie alles met updates ervoor even verwijderen ? (dat had toch al mogen gebeuren)
ik krijg ze op bijde adressen binnen... maar aangezien updates niet meer bestaat worden ze doorgestuurd naar het hoofd e-mail adres.
kunnen jullie alles met updates ervoor even verwijderen ? (dat had toch al mogen gebeuren)
[ Voor 54% gewijzigd door Trekkerkearl op 28-04-2009 14:56 ]
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Dat account is gebanned en voor zover ik zie zijn daar nog best veel meukjes aan "gekoppeld". Ik zal ze wel voor je verwijderenTrekkerkearl schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:53:
precies, maar dat account was toch weg ? en ik had daarvan alle meuktracker dingen verwijdert...
doneTrekkerkearl schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:53:
Dit topic is gesloten.
![]()