Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 09:40
Vandaag heb ik, tot grote teveredenheid (behalve dan het ontbreken van een automatische document feeder, maarja ik kan toch écht niet alles willen ;) ) mijn Canon MP620 geïnstalleerd. Nu wilde ik eigenlijk ook vanaf mijn XPERIA printen via WiFi, maar dat lijkt op geen énkele manier te gaan. (Heb JetCet geprobeerd en alle fora daarover agestruind, niks werkt) Dus dacht ik aan Bluetooth, dat is helaas een optie waar je zo'n lelijk uitstekend USB stikje voor aan je pictbridge moet hangen. Dan hoeft het dus al niet meer... maar... er zijn dus ook CompactFlash bluetooth adapters. De grote vraag is dan of die BT afdrukken enablen als je die lukraak in het CF slot van de cardreader huft. Ik denk eigenlijk nee :'( maar wieweet dat iemand weet of ik dat mis heb :D

En anders is het natuurlijk het mooiste als ik met de XPERIA "gewoon" via Wi-Fi af zou kunnen drukken. Als iemand daar een oplossing voor weet. (Goed programmaatje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon zo'n ding erin doen: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.304 Zo'n hele kleine usb bt adapter, liggen voor een paar euro bij de media markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1911
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 09:40
dat is inderdaad wel het proberen waard. Zijn die ook zonder zon $@#! lampje te krijgen? (jeweetwel, zon blauwe bliksemflits door je kamer, WAAROM doen ze dat er op??????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Zo'n kleine usb adapter er in doen heb er toen €2.50 voor betaalt @ de HCC dagen.. EN tja, het lampje is inderdaad storend, maar het moet er maar mee door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen mij te herinneren dat er op de site van Kieskeurig.nl bij de Canon MP610 over dit soort oplossingen is geschreven. Ik zou zeggen neem daar eens een kijkje.

Ging dan over normale BT.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 20:55 ]