Beste Tweakers,
Ik zit hier met een heel vaag en irritant probleem. Ik wou vandaag mijn videokaart drivers eens updaten omdat deze hopeloos verouderd waren.
Toen ik de driver had geoninstalleerd en de nieuwste drivers er op wou zetten kwam ik er achter dat de setup mijn kaart niet meer detecteerderde. Wat ik ook probeer de drivers zien mijn kaart niet.. Ze geven constant dezelfde foutmelding
De foutmelding is als volt:
Dit beeldschermstuurprogramma is niet compatible met de beeldschermadapter(s) die op het systeem zijn/is geïnstalleerd.
Ik heb een HIS HD4670 IceQ.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Drivers van ATI site installeren
- Drivers van HIS website zelf (speciaal voor mijn kaart) installeren.
- Omega drivers zoeken
- Driversweeper er over heen halen om oude vage drivers te oninstalleren
- CCleaner laten lopen om oude registersleutels te verwijderen.
- Via apparaatbeheer de .inf bestand driver installeren (ook foutmelding)
Wat ik ook doe, zelfs in veilige modus oude driver rommel oninstalleren werkt niet. Heeft iemand nog een advies?
Ik zit hier met een heel vaag en irritant probleem. Ik wou vandaag mijn videokaart drivers eens updaten omdat deze hopeloos verouderd waren.
Toen ik de driver had geoninstalleerd en de nieuwste drivers er op wou zetten kwam ik er achter dat de setup mijn kaart niet meer detecteerderde. Wat ik ook probeer de drivers zien mijn kaart niet.. Ze geven constant dezelfde foutmelding
De foutmelding is als volt:
Dit beeldschermstuurprogramma is niet compatible met de beeldschermadapter(s) die op het systeem zijn/is geïnstalleerd.
Ik heb een HIS HD4670 IceQ.
Wat heb ik al geprobeerd:
- Drivers van ATI site installeren
- Drivers van HIS website zelf (speciaal voor mijn kaart) installeren.
- Omega drivers zoeken
- Driversweeper er over heen halen om oude vage drivers te oninstalleren
- CCleaner laten lopen om oude registersleutels te verwijderen.
- Via apparaatbeheer de .inf bestand driver installeren (ook foutmelding)
Wat ik ook doe, zelfs in veilige modus oude driver rommel oninstalleren werkt niet. Heeft iemand nog een advies?