Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg mij af of er huistelefoons op de markt zijn, waarop je kan instellen dat bepaalde nummers, inclusief anonieme, onderdrukt worden.
De telefoon moet dus niet gaan rinkelen zodra een van de nummers uit de lijst met geblokkeerde nummers, belt.
Dus welke merken hebben een dergelijke onderdrukking? Let wel, ik bedoel vaste huistelefoons, dus geen mobiele telefoons.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je voip hebt samen met een juiste modem, kan je dit bij diverse voip-bedrijven zelf instellen. Xs4all heeft het in iedergeval, kan je gewoon op de website een lijst invullen van nummers die automatisch geblokkeerd worden. Weet ik niet of dit ook voor anonieme geld.

http://www.tiptel.nl/prod...id=2970&lang_id=1&seite=1
Deze anders, een antwoordapparaat die 12 nummers en anoniem kan blokkeren.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 27-04-2009 22:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord. Ik heb geen Voip-modem, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een oplossing met voip. Nu vraag ik mij af: kan je zonder een dergelijk modem voip gebruiken, dwz via een voip-telefoon? Ik heb xs4all dus de provider lijkt mij geen probleem (?).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met een voip telefoon kan het ook gewoon :) Zo'n USB versie logt in op de SIP server via je PC, maar bv zo'n siemens C450 moet je gewoon juiste instellingen invoeren van de SIP server etc, werkt het ook. Xs4all bied zelfs een voip software aan en via de website (als je bv in het buitenland zit)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.