Ik ben bezig een template (.dot) te maken voor een brief. Bovenin staan wat form fields die een gebruiker in kan vullen. Dit zijn dingen als naam en adres. Nou heb ik al gevonden dat als ik de fields lock dat je er dan tussen kan tab-ben enzo maar ik zou ook graag willen dat een gebruiker er geen enters ofzo boven kan zetten omdat dan een adres buiten het venster van de envelop kan schuiven. Graag zou ik ook een veldje als 'hoogachtend' op een vaste plek onderaan willen laten staan. Is er een mogelijkheid die form fields vast te zetten? Het lijkt me niet praktisch ze in een text box te zetten, want dan moeten ze daar weer eerst in klikken.
Ik heb dit net even getest via Word 2007, heb nl. geen 2003 meer geïnstalleerd staan, maar ik verwacht dat deze functionaliteit ook in 2003 zal zitten.
Mijn test document heb ik als volgt opgebouwd: als eerste regel: Geachte,
vervolgens een 'enter' en een textbox-field geplaatst.
Nadien heb ik het document 'protected' gemaakt, alle stijlen die gebruikt mogen worden weg gehaald en vervolgens ingesteld dat gebruikers enkel het formulier mogen invullen.
Dit doet hij perfect, kan enkel in mijn form fields terecht en kan enkel hierin typen.....
Mijn test document heb ik als volgt opgebouwd: als eerste regel: Geachte,
vervolgens een 'enter' en een textbox-field geplaatst.
Nadien heb ik het document 'protected' gemaakt, alle stijlen die gebruikt mogen worden weg gehaald en vervolgens ingesteld dat gebruikers enkel het formulier mogen invullen.
Dit doet hij perfect, kan enkel in mijn form fields terecht en kan enkel hierin typen.....
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.