Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Na een Vista restore point wilde Photoshop CS4 niet meer opstarten, ook stond deze niet meer tussen 'software' en heb daarom de gehele map 'Photoshop CS4' verwijderd van mij D:/ schijf. Echter wijgert Photoshop nu om volledig te installeren.

Allereerst kan ik geen installation directory meer kiezen bij de setup, deze staat nu automatisch geselecteerd op de C:/ schijf. Ook krijg ik, nadat de installatie is voltooid, een foutmelding dat niet alle onderdelen zijn geinstalleerd. De onderdelen die niet zijn geinstalleerd zijn de English Laguage packs, waardoor photoshop ook niet kan opstarten. Het herstarten van de computer om vervolgens de setup nogmaals door te lopen heeft totaal geen effect.

Het lijkt er op dat er dus iets in het register blijf steken, waardoor ik geen installation directory kan kiezen. Echter heb ik geen idee waar dit te vinden is en ofdat het wel in het register zit. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Xtresis schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:56:
Echter heb ik geen idee waar dit te vinden is en ofdat het wel in het register zit.
Al eens gewoon de zoekfunctie los gelaten op 't register?
Xtresis schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:56:
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Lijkt me van wel -> Eerste hit.

Anyhow; ik zie nergens terug wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt (Quickstart) en dit topic hoort niet in GFX (Waar hoort mijn topic?). Mocht je er niet uit komen dan ben je van harte welkom om een nieuw topic te openen, maar doe dat dan in 't juiste forum en zorg dat je je dan aan voorgenoemde Quickstart houdt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 27-04-2009 21:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.