wanneer weeer de snelle(re) client back ??

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:34
Heel leuk en aardig, al dat verwissel van 8012.466 naar 8010.463b maarre die client is op een aantal procs een stuk rete veel langzamer :( :( :(
dus weet misschien iemand wanneer we weer die snelle client terug gaan krijgen ??

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eind van de week denk ik dat er wel weer prereleases verschijnen. Maar ze willen natuurlijk zeker zijn dat er nu geen fouten meer inzitten.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:34
ff iets anders eigelijk :
Lezen die leipo's van d.net eigelijk wel eens topics op ons forum ?? zoja, dan zouden ze nu weten wat ze moeten doen ( beter testen !! ) en zoniet dan moeten ze er vanaf 23:30 dinsdag 27 februari 2001 dat maar es gaan DOEN ! :( |:( :(

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
ivo komt hier wel eens... betwijfel of de rest nederlands kan lezen...

• Chaos
  • Niet online
Ivo komt hier af en toe nog wel eens, maar ik denk niet echt dat ze dit forum volgen.

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op dinsdag 27 februari 2001 23:31 schreef Chaos het volgende:
Ivo komt hier af en toe nog wel eens, maar ik denk niet echt dat ze dit forum volgen.
Vraagje: hoe worden wij geacht om te weten dat die client brak is? Het is dat dit forum een goede bron van info is, maar anders had ik het niet geweten :(

D.net mag wel eens iets meer gaan doen aan PR....

With the light in our eyes, it's hard to see.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 28 februari 2001 00:47 schreef Bobco het volgende:

[..]

Vraagje: hoe worden wij geacht om te weten dat die client brak is? Het is dat dit forum een goede bron van info is, maar anders had ik het niet geweten :(

D.net mag wel eens iets meer gaan doen aan PR....
Doen ze alleen bij Anandtech. Schept wel wat ideeën hé, misschien is distributed.net toch wel niet zo onpartijdig als ze graag willen doen voorkomen.

Of je doet het op ALLE fora, of je doet het op geen enkele. Zo simpel is het.

Virussen? Scan ze hier!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

En in ieder geval op die van de grootste.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vraagje: hoe worden wij geacht om te weten dat die client brak is?
Het laatste nieuws is altijd te vinden in de .plans, waar je je ook op kunt abonneren door een mailtje met daarin "subscribe plan" te sturen naar majordomo@lists.distributed.net.
Doen ze alleen bij Anandtech. Schept wel wat ideeën hé, misschien is distributed.net toch wel niet zo onpartijdig als ze graag willen doen voorkomen.
Moose post dat gewoon als bezoeker van dat forum. En ja, hij is toevallig net een d.net'er... Het is jammer dat dat hier niet gebeurt, maar om daar nou meteen wat achter te zoeken gaat wat ver.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 28 februari 2001 11:49 schreef Onno het volgende:

Het laatste nieuws is altijd te vinden in de .plans, waar je je ook op kunt abonneren door een mailtje met daarin "subscribe plan" te sturen naar majordomo@distributed.net.
bijna goed. het is "subscribe plans" en het is naar majordomo@lists.distributed.net :)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 11:49 schreef Onno het volgende:

[..]

Het laatste nieuws is altijd te vinden in de .plans, waar je je ook op kunt abonneren door een mailtje met daarin "subscribe plan" te sturen naar majordomo@distributed.net.
[..]

Moose post dat gewoon als bezoeker van dat forum. En ja, hij is toevallig net een d.net'er... Het is jammer dat dat hier niet gebeurt, maar om daar nou meteen wat achter te zoeken gaat wat ver.
Stuur ze namens DPC een e-mail en vraag ze nieuws ook hier te posten, desnoods in het engels, gaan we ook niet dood aan :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Als je ingeschreven bent op de verschillende mailinglists van Distributed.net dan wist je wel van de downgrade, omdat er een .plan is verstuurd. Die was overigens niet erg duidelijk. Ik ontdenkte pas hoe serieus het probleem was toen ik op GOT keek.

Bugs kunnen er altijd inzitten. Software word nu eenmaal door mensen gemaakt en geen hardware configuratie is bijna gelijk.

Die postings op het Anandtech forum en niet op het DPC forum vind ikzelf ook wat vreemd. Al is Ivo de enige die Nederlands kan schrijven en lezen, toch hadden ze even wat op het GOT mogen posten, misschien met hulp of vertaling van Femme of een andere prominente DPC'er. Wij staan niet voor niets iedere dag op nummer 1.
Pagina: 1