Aanbieding van Telfort volgende maand ook nog geldig ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben van plan over te stappen van Hi naar Telfort.
Ik heb daarom zojuist gebeld met de klantenservice van Hi en mijn abonnement daar per 27-7-2009 opgezegd. Echter vóórdat ik een nieuwe abonnement aanschaf wil ik dit graag even zwart op wit hebben. Hi vertelde mij dat ik in de loop van volgende week een bevestiging in de bus zou krijgen.
Het probleem is, is dat het dan al 1 mei is geweest en dan geldt wellicht de aanbieding die telfort nu heeft, niet meer.
Ik ben namelijk geïnteresseerd in het Simonly abonnement van 50 minuten met 100 smsjes en onbeperkt internet voor 13.95 per maand (12mnd) van Telfort en onderaan de site van telfort staat dit: "Al onze aanbiedingen zijn geldig tot en met de laatste werkdag van de maand"....

Wie denkt dat deze aanbieding volgende maand ook nog geldig is ? Zo niet dan moet ik maar een gokje wagen en het telfort abbo maar alvast bestellen en hopen dat het goed komt met de opzegging van Hi...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:37

Tys

Dat weet niemand beter dan Telfort zelf, wat zeggen zij?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Oftewel, bel Telfort: 0900-3324835

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Telfort zelf zei: Dat weten we pas vanaf 1 Mei...
Als het wellicht te laat is dus.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:56
Kan je niet de bestelling in reservering zetten? Bij ons in de winkel (t for telecom) kunnen we zo nog wel gebruik maken van bepaalde acties... Of wil je 't perse via internet afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
Ginz schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:56:
Oftewel, bel Telfort: 0900-3324835
Dat is niet het nummer van Telfort :P Die is/was van Debitel.
0800-1707 is voor het bestellen van Telfort producten, 0900-9596 is de klantenservice van Telfort.

En vanaf vandaag verkoopt Telfort de Simonly van 50 minuten niet meer. De laagste bundel is nu 100 minuten. De totale prijs komt op € 15,90 voor 12 maanden contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Capa schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:08:
[...]
En vanaf vandaag verkoopt Telfort de Simonly van 50 minuten niet meer. De laagste bundel is nu 100 minuten. De totale prijs komt op € 15,90 voor 12 maanden contract.
Yup ik heb geluk gehad ! De dag nadat ik mijn Simonly 50 min had besteld, was deze al niet meer te bestellen via de site (Dat was op 29 April, had op 28 April besteld). Contracten e.d. zijn al getekend en heb de simkaart al hier voor m'n neus liggen, gaat over 3 maanden in als mn Hi abbo afloopt.
Bevestiging van Hi opzegging al telefonisch gekregen, maar komt volgende week nog zwart op wit in de brievenbus. Nu maar hopen dat nummerbehoud goed gaat. Ook nog voor moeten bellen. M'n Hi abbo stopte op 27-7 en telfort ging pas op 29-7 m'n nummer porteren... lijkt me lastig als het oude abbo dan al is opgeheven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
Freekers schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:33:
[...]

Yup ik heb geluk gehad ! De dag nadat ik mijn Simonly 50 min had besteld, was deze al niet meer te bestellen via de site (Dat was op 29 April, had op 28 April besteld). Contracten e.d. zijn al getekend en heb de simkaart al hier voor m'n neus liggen, gaat over 3 maanden in als mn Hi abbo afloopt.
Bevestiging van Hi opzegging al telefonisch gekregen, maar komt volgende week nog zwart op wit in de brievenbus. Nu maar hopen dat nummerbehoud goed gaat. Ook nog voor moeten bellen. M'n Hi abbo stopte op 27-7 en telfort ging pas op 29-7 m'n nummer porteren... lijkt me lastig als het oude abbo dan al is opgeheven 8)7
KPN mag je nummer niet uit het systeem halen als er een NP aanvraag gedaan is, dus die 2 dagen later moet niet uit maken. Status van je nummerbehoud kan je checken via mijntelfort.nl.
Pagina: 1