Toon posts:

Na afsluiten computer start opnieuw op!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een tijdje terug heb ik mijn memory module uitgebreid met 2gb. Na dat ik dit gedaan had start mijn computer plotseling opnieuw op. Dit herhaald telkens weer en moet eigenlijk opgelost worden.
Kan dit aan het geheugen liggen of is dit een andere oorzaak?

Groetjes

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dat weten we niet zonder meer informatie over je computer en welk geheugen precies geinstalleerd is, bijvoorbeeld welk moederbord. Sommige moederborden kunnen niet overweg met bepaald geheugen

Doet de pc het wel goed als het geheugen er uit gehaald is?

Verwijderd

Topicstarter
ja voor heen heeft hij echter nooit problemen gehad. het is een acer pc dat is het enige wat ik weet.
kan het instellingen in mijn bios zijn?

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-05 21:28
Je zult echt met meer info moeten komen vrees ik, je meldt nu echt niets over je systeem. (hard-, software)
Wat heb je tot nu toe ondernomen? (zoeken op GOT/Google en zelf al dingen geprobeerd om het op te lossen?)

Zo uit m'n hoofd wil dit nog wel eens gebeuren bij een systeem dat niet in een geaard stopcontact zit, maar verder heb ik geen ervaring met dit probleem.

Maar om goed advies te krijgen is het handig een wat vollediger verhaal te vertellen.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05 13:25

CoolGamer

What is it? Dragons?

Staat Wake on Lan ingeschakeld in je bios? Zo ja, zet dat dan eens uit en kijk dan of het nog voorkomt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
sorry maar een "acer" is echt niet genoeg. Wat heb je tot nu toe zelf ondernomen?
Als het om een laptop acer gaat kun je het typenummer vaak rechtsonder of linksonder bij het toetsenbord vinden
Typenummers van je moederbord staan op je moederbord zelf.
Als het nog niet lukt kun je de bon van je computer opzoeken, daar staat ook het een en ander op.
Pagina: 1