Producten uit china halen?

Pagina: 1
Acties:

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-01 22:31
Na een vaag mailtje van een vriendin, inhoud staat hieronder, ging ik eens kijken op de genoemde site. Nu ziet het er in principe heel fake uit. Nu vraag ik mijn mede-tweakers hier of zij hier ervaring mee hebben en of dit een site is waar ik wat mee kan.

Heb inmiddels contact met een service desk medewerker die mij wist te vertellen dat dit bedrijf hun producten voor zo'n lage prijs kan verkopen omdat de productie en loon kosten erg laag liggen in China.

Mailtje:
Dear friend:
We are an electronic products wholesale.Our products are of high quality and low price. If you want to do business , we can offer you the most reasonable discount to make you get more profits. We are expecting for your business.

Please visit our website: http://www.xiliea.com
Looking forward to your contact and long cooperation with us!
Our mainly products such the phones, PSP, display, TV, notebook, video, computers, Mp4, GPS, xbox 360, digital cameras and
so on.

Welcome to visit our website!
--------------------------------------------
Beste vriend:
Wij zijn een elektronische producten wholesale.Onze producten zijn van hoge kwaliteit en lage prijs. Als u zaken wilt doen, wij bieden u de meest redelijke korting. Wij verwachten voor uw bedrijf.

Bezoek onze website: http://www.xiliea.com
Kijken uit naar uw contactgegevens en de lange samenwerking met ons!
Onze voornamelijk producten die de telefoons, PSP, display TV, notebook, video, computers, Mp4, GPS, xbox 360, digitale camera's en
enzovoort.
Welkom op onze website bezoekt!

Iemand feedback?

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand feedback?
spam. verder geen tijd moeite in stoppen. :Y)

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is gewoon een reseller, ze produceren niets, dus hun eerste argument gaat al niet op.

Dit soort mailtjes niet serieus nemen, vragen om problemen. Al is het niet fake, dan nog: bij garantie heb je grote uitdagingen, wat als er tijdens transportw at gebeurd, enz enz.

Lol En bij bestellen hoef je niet eens een land op te geven waarnaar het verstuurd hoeft te worden..... Wist niet dat de lonen zo laag liggen dat zij dat voor jou uit gaan zoeken in welke land je plaats/postcode combi ligt
_/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door IJsbeer op 27-04-2009 16:00 ]

• bart_wbd
Kwa spam valt het wel mee, en wat betreft dat garantie probleem

Maar als jij daadwerkelijk een ps3 voor 120 euro thuis krijgt, dan denk ik niet meer over garantie als die binnen een jaar kapot is, bedoel voor die prijs. Heb nog even verder gekeken op internet en veelal wordt aangegeven dat dit gewoon legale bedrijven zijn in china. Er zijn er namelijk wel 1000en van. Maar heeft iemand hier ervaring mee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
LCD → SF

Verwijderd

105 euro voor een ps3 kan gewoon NIET . al zijn de lonen nog zo laag in china

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
dit zegt webwasher:
Request Blocked by URL Filter Database

Your request to URL "http://www.xiliea.com/" has been blocked by the Webwasher URL Filter Database. The URL is listed under categories (Spam URLs), which are not allowed by your administrator at this time. The following reputation level was assigned to it: Suspicious.

...less is more

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
bart_wbd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:26:
Kwa spam valt het wel mee, en wat betreft dat garantie probleem

Maar als jij daadwerkelijk een ps3 voor 120 euro thuis krijgt, dan denk ik niet meer over garantie als die binnen een jaar kapot is, bedoel voor die prijs. Heb nog even verder gekeken op internet en veelal wordt aangegeven dat dit gewoon legale bedrijven zijn in china. Er zijn er namelijk wel 1000en van. Maar heeft iemand hier ervaring mee?
Het is altijd heel simpel om te zien of het legit is of niet als ze ook consoles in hun assortiment hebben.

PS3 voor 120 euro? == FAKE. Onmogelijk! Consoles hebben overal dezelfde prijs, en de marges liggen op max 10%.

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Spam valt wel mee? Ik zie deze dagelijks in mijn spambox verdwijnen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je krijgt dan of niks of een namaak Playstation (een slecht apparaat wat er van de buitenkant en op de screens als je hem net aan zet uitziet als een playstation). Een Playstation voor 120 euro kan gewoon niet, ook niet in China.

Je kan er wel goede producten kopen voor weinig geld maar dan zul je toch echt research moeten doen om niet bedrogen uit te komen. En ga dan niet af op info van de fabrikant, maar op info van gebruikers (product- en shopreviews).

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 27-04-2009 17:03 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:14

MsG

Forumzwerver

Dell XPS voor 300 euro? :z .

"If it is too good to be true it propably is"

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Had nog niet naar de site gekeken, maar komaan. Ducatti's voor 1200 euro :D Dingen worden in Italie gemaakt ;).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goedkoper kan, maar zoveel goedkoper dus echt niet. Playstation vraagt gewoon een X-bedrag voor de PS3, wij worden mischien wat genaaid door de euro/locatie etc, maar het verschil is maar een paar tientjes, geen honderden euro's.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

ik dacht al, die ken ik ergens van,

dezelfde persoon

http://forums-benl.ebay.be/thread.jspa?threadID=600008698

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
_O-
Canon 1D Mark II voor 279 euro. 8)7

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vraag me bij zulk soort dingen altijd af waarom iedereen altijd roept "als het te mooi is om waar te zijn is het niet waar" ed. en dan _toch_ nog gaan vragen of dit misschien toch nog waar is 8)7 Dat kun je toch zelf ook wel verzinnen dan :?

Net zoals een prijs winnen in een buitenlandse loterij waar je nooit voor ingeschreven hebt en dan ineens geld overmaken om je prijs te kunnen ontvangen. Achteraf bij de Consumentenbond klagen dat je er niks van hoort. Zijn er dan mensen die echt gezond verstand missen?

Noot: komt wat bot over misschien, excuus als iemand zich aangesproken voelt maar ik zou zo graag willen weten hoe iemand denkt m.b.t. zulke zaken dan...

Verwijderd

Verwijderd

Daar in tegen is www.dealextreme.com wel weer een veilige japanse site waar ik meerde dingen heb besteld, Komt wel later binnen omdat het via hongkong komt.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
Bij "Dear friend" haakte ik al meteen af direct de prullenbak in.

Zegt imo al genoeg.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• bart_wbd
okee bedankt voor de reacties.. Ik weet voldoende en houd het voorlopig bij Nederlandse sites :)

Van mij mag deze dicht!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-01 09:02
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:48:
Daar in tegen is www.dealextreme.com wel weer een veilige japanse site waar ik meerde dingen heb besteld, Komt wel later binnen omdat het via hongkong komt.
Daar heb ik ook al veel besteld, iets van een 2000$ in totaal nu. Alles perfect gekomen en nooit door douane tegengehouden fzo.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij dealextreme.com verkopen ze dan ook geen 'echte' merkproducten.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica