Toon posts:

zwart beeld bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem dat als ik de pc aanzet ik na het windows logo, heel snel het inlogscherm voorbij zie flitsen en vervolgens zwart beeld.

ik moet dan de pc herstarten en dit een keer of 6 herhalen, hierna word het niet meer zwart en krijg ik gewoon het inlogscherm.

het lijkt wel alsof de pc warm moet worden, het betreft een compaq presario sr1617nl.

wie kan mij helpen.

alvast bedankt, indien er meer gegevens nodig zijn roep dan maar!!!

edit: ik heb uiteraard de verplichte tweakers dingen al gedaan: gegoogeld, search gebruikt en de drivers opnieuw geinstalleerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 15:45 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-05 19:04

M2M

medicijnman

blijkbaar toch nog niet alles gedaan, want wat heb je zelf geprobeerd en wat zijn de specs van je systeem (en eventuele geinstalleerde software) mis ik een beetje...

[ Voor 6% gewijzigd door M2M op 27-04-2009 16:06 ]

-_-

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 20:56
Dit probleem heb ik ook eens gehad en het lag niet eens aan de computer maar aan het scherm.
Als ik jou was zou ik eerst een andere monitor aan je pc hangen om te kijken of het dan wel goed gaat.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 11:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat bij mij in zulk soort gevallen helpt is het scherm uit en weer aan zetten. Om de een of andere reden denkt mijn monitor af en toe dat het signaal buiten het bereik van de monitor ligt (te hoge resolutie of te hoge / lage refresh rate). Monitor uit en weer aan zetten helpt bij mij altijd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

SUD

Ander scherm proberen, ander videokaart proberen als een ander scherm niet werkt.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44
^^ Wat hierboven gezegd is, plus even vermelden wat er in veilige modus gebeurt en in normale modus met vga modus ingeschakeld (alles via F8 bij opstarten).
Pagina: 1