Need For Speed: Pro Street [ONLINE] Howto??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Ben nu een tijdje bezig met NFSPS en zit nu op een nivo dat ik het wel aandurf om online te gaan :P

Dit lukt op zich ook wel aardig. Af en toe krijg je de melding dat je niet bij een sessie kan komen of dat er geen spelers zijn. Daar zocht ik eigenlijk nooit wat achter, en speelde gewoon de race's waar ik wél bij kon komen.

Tot ik van het weekend met een maatje met 2 tv's en 2 ps3's tegen elkaar wilden gaan racen. Dan kom je erachter hoe slecht het online gedeelte van NFSPS is!

Hoeveel moeite je ook moet doen om tegen elkaar uit te komen, dat is echt ongelooflijk, zelfs als je ze zelf een racedag maakt en deze deelt met elkaar. Je komt bijna altijd in verschillende sessie's / Rooms terecht.

Heeft iemand hier een idee hoe je op een normale makkelijke manier tegen elkaar uit kan komen, in realtime, in dezelfde sessie / room?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ken wat andere games die vanuit buddy screen invites kan sturen, mogelijk dat dit ook kan bij NFS?

Bijvoorbeeld GTA kan je mensen uit je friendlist inviten via je telefoon ingame.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:52:
Ken wat andere games die vanuit buddy screen invites kan sturen, mogelijk dat dit ook kan bij NFS?

Bijvoorbeeld GTA kan je mensen uit je friendlist inviten via je telefoon ingame.
Nee, helaas, tenminste, ik kan de mogelijkheid nergens vinden, en naar mijn idee heb ik overal gezocht in het spel. Heb ook diverse forums afgestruind, handleidingen gezocht etc. etc.

Maatje van mij heeft een mail verstuurd naar EA nederland, met de vraag, dus ben benieuwd of daar wat uit komt