weeeh !!!! kweenie welke mobo ikke mot kope...

Pagina: 1
Acties:

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Na de aanschaf van een IBM Deskstar HDD sta ik nu op het punt een nieuw moederbord te kopen. Ik weet wel dat er al veel topics over zijn geweest, maar ik wil op dit topic minimaal 250 serieuze reacties. Ik ga dan tellen en het mobo dat de meeste aanbevelingen krijgt, mot ik dan maar kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar Asus A7V133, MSI KT7 Turbo R, Epox 8KTA3+, AOpen AX73Pro A, IWill KK266R, Abit KT7A, etc etc, afijn...you get the picture.

Verwijderd

niet huilen, ga eerst naar je mammie voor wat warme melk en koekjes :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op dinsdag 27 februari 2001 23:17 schreef MegaJurk het volgende:

Ik weet wel dat er al veel topics over zijn geweest, maar ik wil op dit topic minimaal 250 serieuze reacties.
Nou hier heb je er al vast 1 maar hij is niet serieus dus hij telt niet mee.

Owja je ondertitel klopt wel: Flauw zijn is een gave.

Alle proemn in n drek

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik zou net als bijna iedereen (denk ik) wachten op die DDR bordjes. Doe ik ook.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik zou gaan janken. Ondertussen komen die DDR bordjes dan. Kan je nog even wachten met kiezen. Of een nieuwe nutteloze thread openen, en wachten tot iedereen serieus antwoord geeft... ;)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

En als die er zijn, wacht je nog even op serial-ATA en die nieuwe t-Bird op 1,8 Ghz..:?

CrashNet heeft de Turbo-R, en is zeer tevreden met z'n board. (en dat terwijl de bios nog niet helemaal optimaal is.)

Verwijderd

Stakker

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
7 reakties, waarvan 5 nutteloos maar soms wel geinig...

de stand:

MSI KT7 Turbo R 1x
Jetway 1x

• Gamer
  • Laatst online: 21:06

Gamer

Electrified

abit kt7a (raid)

stand 1-1-1

stabiel bordje en zeer goed voor te overclocken.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

MSI k7t turbo 2-1-1

Verwijderd

Tja, dat krijg je met zo'n open deur:)
Bottomline is,je kunt wel wachten, maar waarop ? Als die nieuwe ddr boards er zijn, is er wel weer iets nieuws om naar uit te kijken. En daarbij is de kwaliteit van het gemiddelde moederboard tegenwoordig zo hoog, dat de verschillen nog maar minimaal zijn.
Wanneer je de postings in dit forum zo bekijkt, kom je tot de volgende conclusie:
Abit KT7A Raid is zeer goed te klokken maar niet altijd even stabiel.
MSI K7T Turbo R is retestabiel maar heeft een biosprobleem waardoor hij niet zo lekker te klokken is.

Verwijderd

Je doet veel te moeilijk. Zet gewoon een paar punten die je wilt van een moederbord op papier (bv. goeie oc mogelijkheden/ stabiel/ hoeveel sloten/ met of zonder raid/ enz..) Zonder eerst naar een mobo review gekeken te hebben of aanbevelingen van andere tweakers van waar dan ook. Als je klaar ben en genoeg punten (eisen) hebt op geschreven, dan kijk je pas naar de reviews en settings van de mobo's... En je weet precies welk mobo je wilt halen :7

Makkelijk of nie :)

Verwijderd

Megajurk, wat wil je horen? Daar gaat het nl om. Gewoon bevestiging van wat je eigenlijk al van plan bent. A7V133 kopen, loopt rete stabiel met 1002a bios. En bedenk... wat je ook koopt, in computerland loop je toch binnen notime achter de feiten aan.
En nou sluiten dit topic. Is met mijn topic over de silverado ook gebeurd, vragen naar de bekende weg...

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Zeg BoZ, een beetje rustig he? Je hebt zeker de pest in dat jou topic na slechts 1 reply werd gesloten? Lullig voor je joh....

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Abit kt7a kopen. MSI turbo heeft shit met temperatuur en lage multipliers. De a7v133 zou best goed kunnen zijn, maar na de a7v die bij veel mensen veel problemen gaf, zou ik hier niet voor kiezen. Als je wilt overklokken zou ik voor abit gaan. Die zijn al jaren aan de top.

Wreckerrm

Verwijderd

Helemaal met BOZZ eens. Dat Asus bordje is gewoon super-stabiel>:), wat wil je nog meer?

Verwijderd

Jetway 993AN
Pagina: 1