Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een Enterprises 2003 server en 4 vista pc's, waarvan 2 virtueel zijn.
Nu is het probleem dat de 2 echte pc's het zwervend profiel niet wegschrijven op de server en de 2 virtuele pc's wel.

De 2 virtuele pc's zijn helemaal standaard Windows Vista en de 2 echte pc's zijn ook standaard alleen met alle Windows updates.

De 2 echte pc's schrijven alleen het zwervend profiel weg in veilige modus met netwerk opdrachten.

Ik heb zelf geen idee waar het probleem ligt, de server kan het niet zijn want anders zouden de 2 virtuele pc's het niet doen.

Alvast bedankt,

Rowan

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
offtopic:
omdat je het drie keer fout schrijft, is het waarschijnlijk geen typefout, maar zit het woordje 'zwervend' gewoon verkeerd in je hoofd. Dat je het even weet :)

Punctuality is the politeness of kings

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-02 20:56

Haan

dotnetter

offtopic:
en misschien als je gaat zoeken op 'roaming profile', dat dat beter lukt?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Okay, op google zie ik dat het aan vista ligt.

Maar bedankt,

Rowan

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 15:54

mutsje

Certified Prutser

misschien handig om de google link hier ook ff te vermelden zodat mochten anderen er ook last van hebben ze niet de melding zien "het ligt aan vista"....

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:33:
misschien handig om de google link hier ook ff te vermelden zodat mochten anderen er ook last van hebben ze niet de melding zien "het ligt aan vista"....
Het zijn de drivers van nvdia, je kunt de drivers updaten of de services uitschakelen.

Roaming profiles are not saved if you log off a Microsoft Windows XP-based computer or a Microsoft Windows 2000-based computer

http://social.technet.mic...d7-4e87-a18e-824d65777244

Gr, Rowan
Pagina: 1