Tijdens het plaatsen van me geheugenkoeler (doet niet veel maar ziet er wel leuk uit) heb ik mn 20 polige voedingskabel van me mobo eruit gehaald, toen ik alles weer aandsloot toen heb ik die kabel niet goed doorgedrukt en ging die er een beetje scheef erin. Dit had ik niet door en nadat ik em vervoerd had in de auto had ik em weer aan het stroom gezet en aangezet. Toen ik dat deed toen begon me hele pc te "pulsen", hij deed alsof die opstarten voor een seconde lang en gooide em daarna weer uit en bleef in deze rotatie. Toen ik doorhad dat die niet als normaal opstarten heb ik em snel uitgezet om te kijken of alles wel goed aangesloten was...
Het probleem alleen nu is dat ik geen stabiel systeem meer weet te krijgen... Ik had me pc altijd oc'ed, maar dat heb ik ondertussen ook terug gezet naar standaard. Het installeren van Windows gaat nog goed, maar zodra ik iets probeer te stressen dan loopt die vast...
Zelf zit ik te denken dat het tog me mobo of harddisk is (aangezien ik ook een data corruptie had op me hdd's). Ik heb zelf helaas niet de mogelijk om een andere hardware te testen.
hardware:
- E6550
- MSI P45 Neo3-F
- 4x 1 GB Geil DDR2 800
- Coolermaster Silent Pro M500
- Gainward 4850 GS
OC: Proc draaide op 3.15(450x7) niet warmer als 55 graden, ram op 900 mhz (5-5-5-15), 4850 op 750/1100 niet warmer als 60 graden, niet extreem hoog en ik denk niet dat me OC iets gesloopt heeft ;p
iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Het probleem alleen nu is dat ik geen stabiel systeem meer weet te krijgen... Ik had me pc altijd oc'ed, maar dat heb ik ondertussen ook terug gezet naar standaard. Het installeren van Windows gaat nog goed, maar zodra ik iets probeer te stressen dan loopt die vast...
Zelf zit ik te denken dat het tog me mobo of harddisk is (aangezien ik ook een data corruptie had op me hdd's). Ik heb zelf helaas niet de mogelijk om een andere hardware te testen.
hardware:
- E6550
- MSI P45 Neo3-F
- 4x 1 GB Geil DDR2 800
- Coolermaster Silent Pro M500
- Gainward 4850 GS
OC: Proc draaide op 3.15(450x7) niet warmer als 55 graden, ram op 900 mhz (5-5-5-15), 4850 op 750/1100 niet warmer als 60 graden, niet extreem hoog en ik denk niet dat me OC iets gesloopt heeft ;p
iemand een idee wat het probleem kan zijn?