Toon posts:

Radeon Demo's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog leuke Radeon Demo's, behalve die lame Ark die op de CD staat?

3D Mark 2001 heeft DX8 geintjes .. maar er zullen toch wel meer proggies zijn waarmee je de Radeon kunt laten schijnen?

Verwijderd

Die lame ark demo?????

Die vond ik anders BEHOORLIJK impressive !!!!! Nog nooit zoveel shinysurfaces en andere fonky technologieen gezien in 1 demo. (Ook stukken beter dan de Nvidea demos, dat zijn gewoon heel, heel veel polygonen)

Je kan sommige Nvidia demos proberen, die willen ook soms wel op de Radeon draaien. Igv die Grove demo (die je ook oneindig zwaar kan maken :))

edit : Nvidea verandert in Nvidia , voordat hier weer van die lame Nvidiots over komen zeiken |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ja .. die Ark is wel mooi gedaan, maar daar raak je snel op uitgekeken. En ik heb de Bubble demo van Nvidia gedaard. Gaat geweldig. Maar de rest van de demo's wil niet.

En er moet toch wel meer als 1 ATi demo zijn?

Verwijderd

[off topic]
niks gezegd!
[/off topic]

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

VillageMark, gemaakt voor 3 textures, dus Radeon proof, zet T&L uit, evenals trilineare filtering, in de commandline.
Radeon in 1024x768x16 84 fps, m''n GF2 Ultra nu 34 fps;)

Niet op voorraad.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
waar kan ik die nvidia demo's dan downloaden ??

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

Flexx

This side up

Voor HLPDSK:

Hier is een Terrain Demo on RADEON

En die Nvidia Demos Vind je Hier

• taz3d_nl
thx !!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 17:09 schreef Flexx het volgende:
Voor HLPDSK:

Hier is een Terrain Demo on RADEON

En die Nvidia Demos Vind je Hier
Stoer! Ik ga proberen :)

Verwijderd

Holy shit die Arc demo. Das een Portie mooi.
ALs je de verhouding gf2 en radeon vergelijkt, en dan ff die verhouding aanhoud met de gf3 en de radeon II, dan weet ik wel wat ik haal. :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En waarom gebruiken wij de search niet, dit is al de zoveelste vraag om mooie demo's

Slotje ;) :+

maar die ene moet ik toch ook ff downloaden :)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 01:20 schreef Trashbash het volgende:
Ook stukken beter dan de Nvidea demos, dat zijn gewoon heel, heel veel polygonen
"gewoon" heel veel polygonen??? weet je wel niet hoe moeilijk het is om bijvoorbeeld zo'n vis te maken met zoveel polygonen die dan ook nog perfect mee bewegen??? dat is een knap stukje programeerwerk hoor, je moet lang oefenen voordat je iets kunt maken wat er enigzins op lijkt dus een beetje meer respect graag. (geen flamebait ;))

edit: btw de mooiste demo die ik ooit heb gezien was voor de ps2, met die pot vuurwerk, dat is enorm mooi gedaan. alleen ze moesten van die vloer een spiegel maken zodat ie dubbel moest renderen ;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

Flexx

This side up

Waar kan je die Ark demo vandaan toveren ?? Op de ATI site staat alleen een HELP en gaan Demo.

• hjs
  • Niet online

hjs

De Ark Demo zit alleen op de meegeleverde cd.
en voor veel meer demo's moet je naar Tranzmit oid. Toch even de search gebruiken voor de juiste URL ;) (kweet hem niet :( )

• taz3d_nl
ik ben die ati ark demo even aan het uploaden zodat jullie hem toch kunnen zien, als hij het doet teminste.
ik heb hem geprobeerd de laten draaien op mijn oude asus v6600 deluxe maar dat werkte niet
laat wel weten als hij geupload is (kan nog even duren ivm 15kb upload limiet van @home)

:):)

Verwijderd

hoe groot is ie dan? ik wil em wel zien op me kyro ;)

• taz3d_nl
hier kun je ati ark demo vinden :

http://members.home.nl/rvl

en nou maar hopen dat het werkt op een geforce of een kyro !!

succes en veel plezier
:):):):)

Verwijderd

Uhm die arc demo moet je gewoon kunnen downe van de ATI site. Hij werkte iig niet op m`n gf2-tje :(
Maar mooi? ZEKER WETEN!

• hjs
  • Niet online

hjs

[topic=121319]
[topic=132169]
[topic=116674]

worden nog een paar genoemd en ook een link naar dat tranzmit ;)

Verwijderd

100mb??? mij te groot :(

Verwijderd

Topicstarter
Die Ark = minimaal 128 Mb. Ontwikkeld voor 256 Mb!
Pagina: 1