Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Sinds Flash versie CS4 is het mij onmogelijk geworden om van flv video in Flash te importeren, zodat deze op de stage uit allemaal keyframes bestaat. :'(

In oudere versies is dit wel mogelijk. Toch ben ik min of meer noodgedwongen om te werken met cs4 i.p.v. die oudere versies. Op Google kan ik hier vrijwel niks over vinden. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Leg eens even uit hoe je importeert, omdat er tig mogelijkheden zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
import video: als je kiest voor een flv. dan kan je kiezen uit 2 opties:
  1. load externa video
  2. embed flv
In voorgaande versies kon je naar mijn weten ook kiezen uit een optie die het filmpje naar keyframes converteerde.

Dit gebruikte ik wel eens voor hele kleine animaties voor knoppen en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De optie is er nog wel, maar ik raad het je af om het te doen. Hoogst waarschijnlijk gaat je machine vastzitten.
Importeer een FLV, selecteer dan de layer waar het filmpje in zit en rechtermuisklik op je timeline doet krijg je wel in het menu convert to keyframes te zien.

Volgens mij proberen ze daar v.a. te komen ofzo.. Waarom wil je het converten naar keyframes ? Wil je een bepaalde deel van je video laten zien of?

suc6

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 10:13 ]