Hallo allemaal,
Mijn naam is Roland en ik ben een newbie hier qua posts. Al veel gelezen en geleerd hier, maar nu pas geregistreerd, omdat ik meestal wel een antwoord kon vinden in een van de forums. Maar nu blijf ik toch met een vraag zitten.
Ik ben toe aan een nieuwe graka. Maar ik kan maar niet uitvogelen welke? Zal ik gaan voor 1 grote kaart (mijn voorlopige voorkeur gaat uit naar een MSI N275GTX Twin Frozr OC ), of zal ik gaan voor een iets goedkopere kaart, en deze meteen in SLI zetten? E.e.a. zal in samenhang gaan met een nieuwe processor. Dit zal een Phenom xxx worden, maar dat is een volgende zorg. Hier zijn mijn huidige specs:
Windows Home XP Prof:
AMD AM-2 Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2200Mhz
ASUS M2N32 SLI-deluxe Motherboard
4 x DDR-2 800 1 GB Adata Memory
2 x Nvidia Geforce EN7950GT 512 MB in SLI.
Fijutsu Siemens W-19 widescreen 19”
Sata-2 Maxtor 6V200EO 200GB Harddisk
Sata NEC DVD-Rom
Sata Optiarc DVD-Burner
HKC 580 Watt powersupply
Antec 300 case
Ik zal dus de processor samen met de graka upgraden. De rest blijft voorlopig zitten vanwege de recessie
Alle hulp is welkom, en bij voorbaat dank
Mijn naam is Roland en ik ben een newbie hier qua posts. Al veel gelezen en geleerd hier, maar nu pas geregistreerd, omdat ik meestal wel een antwoord kon vinden in een van de forums. Maar nu blijf ik toch met een vraag zitten.
Ik ben toe aan een nieuwe graka. Maar ik kan maar niet uitvogelen welke? Zal ik gaan voor 1 grote kaart (mijn voorlopige voorkeur gaat uit naar een MSI N275GTX Twin Frozr OC ), of zal ik gaan voor een iets goedkopere kaart, en deze meteen in SLI zetten? E.e.a. zal in samenhang gaan met een nieuwe processor. Dit zal een Phenom xxx worden, maar dat is een volgende zorg. Hier zijn mijn huidige specs:
Windows Home XP Prof:
AMD AM-2 Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2200Mhz
ASUS M2N32 SLI-deluxe Motherboard
4 x DDR-2 800 1 GB Adata Memory
2 x Nvidia Geforce EN7950GT 512 MB in SLI.
Fijutsu Siemens W-19 widescreen 19”
Sata-2 Maxtor 6V200EO 200GB Harddisk
Sata NEC DVD-Rom
Sata Optiarc DVD-Burner
HKC 580 Watt powersupply
Antec 300 case
Ik zal dus de processor samen met de graka upgraden. De rest blijft voorlopig zitten vanwege de recessie
Alle hulp is welkom, en bij voorbaat dank