Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hyperlink fout weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:59

Yucko

One clown to rule them all !

Topicstarter
Goedemorgen,

Wanneer ik een hyperlink in een email wil toevoegen dan krijg ik hetvolgende te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/tweakers/hyperlink_probleem.PNG

Ik heb al zitten zoeken in Outlook (2003 NL) zelf bij opmaak, googlen, search hier gebruikt, maar kom er maar niet uit.

Het gekke is dat wanneer ik een link in een Word (2003 NL) document neerzet, dat deze dan wel als een normale hyperlink weergegeven wordt (blauwe onderstreepte tekst)

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen :?

[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 27-04-2009 10:21 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Het lijkt alsof hij de opmaakcode voor hyperlinks en dergelijke niet parsed. Heb je het alleen bij hyperlinks, of ook bij andere opmaakelementen?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

In de settings van word?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik ken dit uit Word, als je rechtsklikt op een veld (bijvoorbeeld de inhoudsopgave of een paginanummer) en je kiest voor "Andere veldweergave".

Als ik daarop Google vind ik dit:
Kijk onder opties in het menu extra, tabblad weergave, de optie 'veldcode' uitvinken.

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 27-04-2009 10:28 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:59

Yucko

One clown to rule them all !

Topicstarter
@CodeCaster:

De oplossing die jij geeft is voor Word. En laat die nu wel de veldcodes goed weergeven ;)
Maar je zat wel in de goede richting, want dat aan/uitvinken is wel wat het probleem veroorzaakt/oplost binnen Word zelf.

Dus ik ben gaan google'n 'veldcodes outlook 2003' en nu heb ik de oplossing wel kunnen vinden, nl. ALT-F9 indrukken wanneer je een mail geopend hebt _O_

[ Voor 21% gewijzigd door Yucko op 27-04-2009 11:37 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay