Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 20:01

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste mede GoTters,

ik heb al sinds het eind van oktober 2008 een Linksys WRT160N. Daar heb ik de eerste dag van aanschaf al DDWRT v24-SP1 in geschoten (dat was een van de redenen dat ik de WRT160N kocht, ddwrt).

Dit heeft allemaal prima gedraaid, totdat ik gisterochtend beneden kwam. De power-LED knipperde snel, een snelle blik op de wiki van DDWRT en deze heeft niet geholpen.

Een 30 30 30 reset heeft niet gewerkt en ook een tftp image uploaden werkt niet (timeouts in de console).

Nu zit ik met het volgende in mijn maag, heeft iemand nog een andere tip/truc welke ik kan proberen (zonder mijn kast open te hoeven schroeven)?

Of heeft iemand ervaring met het feit of dat ik nu mijn garantie kwijt ben (ik kan er ook geen stock firmware meer inschieten) omdat er DDWRT op draait?

Ik ga vanmiddag even bellen met de technische dienst van de winkel waar ik hem gekocht heb, maar ik wilde op voorhand al even horen hoe dat zit met garantie.

Alvast bedankt,

TOAOMatis (nee geen groetjes :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 27-04-2009 10:18 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 20:01

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Het antwoord is nee, gister een nieuwe WRT160N terug gekregen, alleen is dit niet de v1.1 (zoals ik hem eerst had) maar de v2.0 :X :X :X

Hier kan (nu) nog geen ddwrt in :'(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time