Hallo beste,
Ik heb hier nu een kast staan voor home server
Maar natuurlijk er zit altijd een maar aan. Hij is niet groot genoeg om 3 hardeschijven in te doen. En aangezien ik ook nog 's een nieuwe configuratie wil kopen, daarvoor moet ik natuurlijk nog wel sparen aanschouw hier het probleem bij de hardeschijven, en teveel ruimte voor de cd/dvd drivers en jullie zouden waarschijnlijk denk waarom maakt hij dan geen kastje daar? Het simpelste antwoord is waarom moeite doen? Terwijl er ook een leuken en mooiere kast kan komen. Plus ik weet niet of ik al die nieuwe spullen er in ga krijgen, haha
Oké maar ook weer een probleem is dat ik een soort gelijken kast terug wil. Maar dan groter, ik ben deze kast al tegen gekomen, super ding. Alleen er zit wat in de weg, het beeldschermpje die er voor in zit, of kan deze ook uitgeschakeld of eventueel helemaal gedimd aangesloten kunnen worden. Aangezien het anders natuurlijk ook een beetje zonden van de energie is. Aangezien er niet de helen dag iemand achter de pc zit
Of jawel, maar niet letterlijk ik kan natuurlijk verbindingen maken maar dat heeft geen enkel nut, omdat er een schermpje in zit, maar ik wil wel richting zo'n kast waar heel veel liefst 6 hardeschijven in kunnen. Want anders moet ik over een jaartje ofzo weer een nieuwe kast kopen omdat ik er een hardeschijf bij wil, daar zit ik ook niet op te wachten.
Oke, ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben!
Groetjes,
Vincent
Ik heb hier nu een kast staan voor home server
Oké maar ook weer een probleem is dat ik een soort gelijken kast terug wil. Maar dan groter, ik ben deze kast al tegen gekomen, super ding. Alleen er zit wat in de weg, het beeldschermpje die er voor in zit, of kan deze ook uitgeschakeld of eventueel helemaal gedimd aangesloten kunnen worden. Aangezien het anders natuurlijk ook een beetje zonden van de energie is. Aangezien er niet de helen dag iemand achter de pc zit
Oke, ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben!
Groetjes,
Vincent
[ Voor 6% gewijzigd door DJ-Visto op 27-04-2009 10:21 ]