DevDays 2009 voor Studenten?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bij een Avanade studenten event geweest een paar weken terug. Daar zei een afstudeerder dat er een speciale regeling voor studenten om voor een schappelijk prijsje naar DevDays te gaan als student zijnde.

Ik kon gratis naar J-Spring via mijn school dat dan weer aangesloten was bij Sun Academic, dit komt omdat mijn docent dit geregeld had met NLJUG (Nederlandse Java User Group).

Ik kan helaas niks vinden over een studenten regeling voor DevDays, ook op mijn school heb ik niks gehoord.

Is er überhaupt een studenten regeling? If so, waar kan ik info vinden om dit te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er is, AFAIK, geen studentenregeling. Maar als er die is dan kun je daar prima achter komen door even contact op te nemen (of gewoon even te registreren, in te loggen en verder te zoeken of eens op je school te informeren i.p.v. passief af te wachten). Verder zie ik niet wat dit in SEA doet (Waar hoort mijn topic?) en omdat je hier prima zelf achter kunt komen met wat inzet (Quickstart) gaat deze dan ook op slot ;)

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 27-04-2009 01:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vorig jaar was er een studentenregeling voor de tweede dag, maar dit jaar is die er niet. Je bent zo'n 300 euro kwijt als je er graag heen wil. Voor zover ik weet is er wel een avondje gericht op studenten waar je zo'n 20 euro aan kwijt bent en waarin je met technische LEGO gaat spelen of iets dergelijks. Da's alles wat ik ervan weet. :P

Mailtje van MS zelf:
Beste collega’s,

28 en 29 mei vind weer de DevDays plaats. Tot 10 april is het nog mogelijk om tegen gereduceerd tarief aan te melden via de early bird actie. Inschrijven kan via http://www.devdays.nl/

Eerder meldde ik al dat er speciaal voor de studenten de Geek Night 2009 georganiseerd wordt. Geek Night is een avond plezier voor computer- en development enthousiastelingen. Doel is om vanuit een voor de doelgroep aansprekende setting met ICT (zelf) aan de slag te gaan.

Studenten kunnen zich, voor 20 Euro, aanmelden voor dit event via http://www.devdays.nl/Geek/default.aspx Docenten die met hun studenten meekomen hebben gratis toegang. Wel graag even melden door een mailtje naar Suzanne van Goor v-susvg@microsoft.com zodat we de toegangskaarten kunnen reserveren.

Tijdens de Geek Night is het mogelijk om studenten hun opleiding via een showcase op een stand te promoten. Meer informatie en aanmelden bij Suzanne van Goor v-susvg@microsoft.com

[ Voor 60% gewijzigd door NMe op 27-04-2009 02:00 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.