Toon posts:

ervaringen met de m$ muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga na lang denken de microsoft inteli mouse kopen(die met 5 knoppen en een scrollwheel en optisch)
wat zijn jullie ervaringen ermee :?

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
Euhmz... op zich wel een lekker muisje(M$ Intelli Explorer), maar vindt hem een beetje gammel aan voelen... de knoppen op de muis geven niet bepaald een "Logitech" gevoel als je begrijpt wat ik bedoel. De Logitech muizen vindt ik persoonlijk gewoon robuuster aan voelen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Harstikke fijn ding... enige nadeel: bij 3dgames niet supersnel gaan omdraaien... dat werkt namelijk niet :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

GOED...
'Rolt' lekker.... glijdt dus als een warm mes door boter... sommige figuren klagen over haperig gedrag bij snelle bewegingen.... imho dikke bullshit... nog nooit problemen mee gehad... (tja... als je als een idioot heen en weer gaat bewegen.... maar ook een normale muis kan dat niet bijbenen).
Hij heeft me het afgelopen jaar nog geen 1 keer in de steek gelaten... heerlijk gewoon.
Nog een punt... Het scrollwieltje vind ik zelf iets fijner aanvoelen dan het wieltje van de logitechs... alleen voelen de knoppen van de logitechs weer wat meer solide aan (kep beide merken in huis).
Ik zou hem absoluut niet meer omwisselen voor een normale balmuis....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zelfde muis hier, werkt perfect :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook, en ik heb nog nooit een M$ product gebruikt wat ZO goed bevalt. In het begin is het een beetje wennen aan de vorm, hij is vrij groot namelijk, maar daarna wil je niet anders meer.. optisch roeleert gewoon!
Dat gammele vind ik wel meevallen, die knoppen aan de zijkant zijn misschien een beetje losjes, maar die aan de bovenkant vallen wel mee. Het scrollwiel heeft trouwens ook lekker profiel voor een extra goeie grip :7 (mis ik wel eens bij andere muizen).

Verwijderd

Idd, perfect muisje. En ik vind het scrollwieltje nog net ff beter werken dan dat van de Logitech Mouseman Wheel Optical...

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

[lame mode]
Index / Hardware Algemeen / ervaringen met de m$ muis

Nee geen ervaring mijn muis doet aan SM :+
[/lame mode]

Goh dit slaat nergens op...

Alle proemn in n drek

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
de eerste modellen deden 1500 waarnemingen per seconde, de nieuwe (nu in de winkel) doen er 2000/sec dus ik denk (ik heb een intellieye optical) dat da schokken verleden tijd is,
ter informatie, ik speel er alien vs predator mee en de alien beweegt ZEEER snel >:) de muisgevoeligheid staat op maximum en 'k heb nog nooit haperingen gemerkt dus...
:9 >:) *D

Verwijderd

Topicstarter
wat ik nu dus ook heb
met de oudste logitech mouse (die gewone piot zonder wiel en met 3 knoppe)
als ik UT doe en ik ga snippe dan kan ik GEEN headshot maken omdat hij dan te groote stukken over slaat en je kan dus nooit 100% aimen

zoiets _ _ _ _ of alsdiet duidelijker is he verplaats zich met stappen van . . . . . en naar beneden _
|_
..|_

Verwijderd

is goede muis ik heb intellimouse optical is echt super fijn maar hangt ervanaf waar je van houd ik heb vandaag een logitech mouseman voor men broertje meegenomen ook optical en staat er zo;n logo op die blauw licht uitstraald das iri jij kijkt in da blauwe licht en je word verblind echt vreemd !!!!

byes

Verwijderd

Topicstarter
ow...maar ik heb liever 5 knoppen

hoemeer knoppen........hoe beter;)

Verwijderd

Topicstarter
dus...
Pagina: 1