Kan driver van monitor niet updaten/installeren.

Pagina: 1
Acties:

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 10:14

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Topicstarter
En ja, ik heb de zoekfunctie én Google gebruikt. ;)

Ik heb een HP DC7100SFF met daarin een Intel 82915G/GV/910GL Express chipset - onboard videokaart.
Sinds deze week heb ik een LG Flatron W2242T monitor en uiteraard wil ik hiervoor de juiste driver installeren, maar dat lukt niet.

Ik zie in mijn hardware-overzicht alleen 2x een default monitor waarvan ik de driver niet kan updaten/vervangen voor de driver geleverd op de cd-rom van de monitor omdat hij zegt dat dit geen driver is.
Ik heb de videodrivers al geupdate en het internet afgestruind naar de laatste versie LG driver, geen resultaat.

Iemand enig idee?

Ik draai Windows XP engels met SP3.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:51
Waarvoor zou je een driver nodig hebben? Bij geen enkele monitor die ik ooit heb geïnstalleerd was het nodig wat dan ook te installeren. Heb nu een LG 194WT, plug en play, niks installeren, alleen aansluiten.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De enige 'driver' die ik me kan bedenken voor een monitor, is een bestandje met kleurinstellingen. Ik heb echter nog nooit een verschil kunnen ontdekken tussen de kleurinstellingen met of zonder dat bestandje.

Laten we stellen dat in 99,9% van de gevallen er niets geinstalleerd hoeft te worden voor een monitor zelf.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:40
Maar het staat toch veel mooier als je in je hardware lijstje je monitor merk/model ziet ipv default :+

Verwijder die 2 default monitoren is? Dan vraagt ie bij het zoeken naar gewijzigde hardware naar drivers.

Whoop!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 09:25
Heb bij mijn Samsung HD240T zelfs via Vista update een update ervoor binnen gekregen.

• Bamboozled
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:29
Ja precies ja dat dacht ik ook.Driver van Iiyama geinstalleerd, hop kleuren lelijk. Driver gedelete. Alles weer normaal. Dusss..

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 13:40

Mojo

The Power Within

Lijkt me dat er gewoonweg geen driver is.

M'n samsung 226BW heeft er wel eentje, maar het enige wat die doet is een mooi naampje toevoegen. :P

M'n TV detecteert die trouwens automatisch het typenummer, zonder drivers.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Pagina: 1