Toon posts:

kan die kapot??????

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe maak je een mobo kapot zonder dat de leverancier merkt dat het mijn schuld is.
ik weet het een rare vraag maar ik wil van mijn mobo nu af omdat die nog in de garantie zit.
behalve met een transformator graag andere tips

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verkeerd gelezen, nadat ik de post hieronder las, las ik jou post nog eens.

Vind het :r van je om dit te doen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Waarom zou je je mobo slopen? Alleen omdat je een nieuw en moderner wilt hebben??

Wees een vent en koop een nieuwe man, ipv die fabrikanten onnodig met dat gekut van je op te zadelen. Kunnen zei er wat aan doen dat je een nieuw wilt terwijl er niets mis is met je mobo.

Dikke naaizak.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Ik had een goed idee, maar kreeg plotseling morele bezwaren...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zet er eens 220V op. Om er zeker van te zijn dat ie kapot gaat, moet je je kast NIET aan een geaard stopcontact halen, en voor betere effecten moet je zelf je hand tegen de kast aan drukken. B-)

Dus donder maar ff op oplichter...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 22:55 schreef Gabriel-LG het volgende:
Ik had een goed idee, maar kreeg plotseling morele bezwaren...
Ach, dat deel van dat slotje had je best kunnen laten staan hoor >:)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Sjonge zeg wat ben jij triest |:( :r

Die foto is zeker van een paar maanden geleden of niet klein kind?

Als je dat mobo bij mij in kwam ruilen liet ik je mooi stikken :(

edit:

Ow je hebt nog maar 63 posts nu snap ik het hele verhaal.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

kijk hier heb ik dus een hekel aan he een normaal mens koopt gewoon een nieuw plankie en doet nog wat leuks met die andere maar nee deze gast moet weer zonodig profiteren van de garantie |:( om een nieuwe te krijgen en dat lukt anders toch ook nie want ze geven je gewoon een andere van dezelfde waarde en capaciteit dus gaat ff iemand anders pesten en rot op :(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Lekkere reacties... that's why I like tweakers :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 27 februari 2001 23:07 schreef Marv het volgende:
Lekkere reacties... that's why I like tweakers :7
Reageer meestal niet zo, maar eeh, dit is wel erg laag :r

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• WFvN
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ZO jong.... Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/21465/tweak.jpg en nu al een twisted mind...... diep triest.... wat moet dat worden met de wereld.... :'(

Verwijderd

En van zulke mensen heeft iedereen dus last als er echt iets kapot is. Vreemd he dat retailers zo voorzichtig zijn en als ze er even onderuit kunnen dat ook doen...

Verwijderd

Zou je ipv slot en ban ook nog iemand voor kunnen dragen voor het vuurpeloton??

Gewoon terug naar de oude tijd, gewoon tegen de muur op het dorpsplein...

• MegaJurk
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Jimmy maakt meer kapot dan je lief is....er zijn ook mensen die verdriet hebben als hun hardware kapot is Jimmy. Verkoop je moederbord en geef het geld aan giro 800, de aktie voor VOLENDAM !!!!!

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
jullie reageren wel heel erg verbaasd en als je het mij vraagt naief.
denken jullie nou echt dat dit niet aan de orde van de dag is in de wereld van vandaag?

laat hem lekker proberen, lukt het, heeft hij een keer mazzel. lukt het niet, is zn mobo verrot en moet hij wel een nieuwe kopen.

jullie gedragen je als kleine jongens bij wie voor het eerst de lollie is afgepakt.

• corani
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

hey, ik wil hem wel ruilen voor een oud 386 bordje ofzo. Kan je die insturen en een nieuwe vragen :)

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Verwijderd

Gek eh .. maar je kan gelijk zo'n beetje zien wie hier in een winkel werkt..

Maar dit soort types pissen mij elke dag ook af. Nitwits die geen FDD stabiel krijgen.

Als je mobo echt stuk is zal een goeie winkel hem testen. en aan de hand daar van een beslissen om te ruilen of niet.

Dus of je gaat naar de verkeerde winkel .. of je bent een |:(

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 23:27 schreef NiteFly het volgende:
denken jullie nou echt dat dit niet aan de orde van de dag is in de wereld van vandaag?

laat hem lekker proberen, lukt het, heeft hij een keer mazzel. lukt het niet, is zn mobo verrot en moet hij wel een nieuwe kopen.

jullie gedragen je als kleine jongens bij wie voor het eerst de lollie is afgepakt.
Absoluut niet mee eens. Het is wat anders als iets duidelijk kapot, maar de leverancier er niets aan wil doen, dat je dan eventjes helpt. Maar om binnen een jaar je mobo te slopen omdat je een nieuwe wil, vind ik ERRUG zielig. Ik ben iig zo eerlijk om gewoon een nieuwe te kopen en dan met me oude mobo een ander pc weer te upgraden of te verkopen, maar zoiets is niet goed te praten natuurlijk.

Ik zie het al voor me, ik heb 3 jaar onsite garantie op mijn monitor en als die over een jaar bijna af is gelopen en ik een 22 ipv een 17" wil, laat ik het dingen even flink doorbranden, kortsluiting krijgen of wat dan ook, dat is toch gewoon te treist voor woorden???

Of ben ik nou weer zo'n politiek-correct figuur als ik zo denk??

Verwijderd

Probeer er eens op te kwijlen als de computer aanstaat klein kindje.

• PsYgHo
  • Laatst online: 31-08 01:30
ziek

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 27 februari 2001 23:27 schreef NiteFly het volgende:

Sja, als er al een hoop mede tweakers zoiets verfoeien dan ga je er niet snel tegenin en zeg je van: ".. dus zo krijg je MB kapot zonder dat je leverancier het ziet..."

Zo maak je jezelf nogal impopulair lijkt me :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Dit is dus echt ziek. Ga met je board naar een fatsoenlijke winkel, en vraag of ze er nog wat voor weergeven. Je zult verbaasd zijn hoeveel zaken er nog wat voor weergeven.
En anders probeer je hem gewoon te verkopen, zoals elk normaal mens zou doen.

Verwijderd

Topicstarter
dit bericht is voor al degene die hier een mening voor hebben en een beetje staan uit te schelden.
vraag maar eens een keer waarom ik wil dat die kapot gaat want toen ik hem kocht vroeg ik om een moederboard waar 133 geheugen paste maar geen amd 750 chipset.
ik had toen niet zo een ervaring met mobo.
dus ik ben degene die genaaid is.
en nog wat sla jullie agressie maar lekker anders.als je het aan mij vraagt zijn jullie hier vanavond de kleine kindertjes

Verwijderd

sjees lamer en dan kan ik de volgende keer als ik echt iets kapot heb nix meer inleveren om dat jij me voor was en de boel geflasht hebt ! lama !

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
het is gewoon daily business bij verzekeringsmaatschappijen om met dit soort mensen om te gaan. Het verbaast me gewoon dat jullie dit zo serieus behandelen. Alsof je nou echt gelooft dat dit nog geen precedent heeft op t.net!?

Jullie reageren derhalve als een stel kleine kleutertjes die voor het eerst oog in oog staan met de boze buitenwereld. scahttig eigenlijk.

Ik keur het wel af btw. maar zoals ik al zei. laat het hem lekker proberen.

ojah, post ff je resultaten. ben wel benieuwd of het lukt. :+

Verwijderd

Ik heb ook een AMD 750 Northbridge hij zuigt echt heel erg hard. Als ik lame was zou ik het ook ff slopen zodat ik een nieuw krijg maar zo lame ben ik niet.

• Sideburnn
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Wat is het voor mobotje??
En waarom bevalt hij niet??
En hoe lang heb je`m al?? :z

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

• Floor-is
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Dit is gewoon moedwillig de fabrikant/winkelier trachten op te lichten, daar werken wij niet aan mee. Waarschuwing voor topicstarter. :(

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.