Toon posts:

Nieuwe Nintendo DS, R4 werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In mijn nieuwe Nintendo DS werkt mijn R4 kaartje niet meer, in mijn oude wel. Ik heb meerdere DS'en getest en op de nieuwe modellen lijkt mijn kaartje niet meer te werken?

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als je het hebt over de DSi, het klopt dat de oude kaartjes die in de DS phat/lite wel werkten, niet in de DSi werken.

DSi heeft een andere beveiliging. Zoals altijd worden beveiligingen gekraakt en dat geldt ook voor de DSi.

Maar het gebruik en de toepassing van de kaartjes niet zo legaal en past niet helemaal op dit forum ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb het over de DS, de oude light versie zeg maar. Maar het was toch wel legaal om hierover te praten? Ik zat vroeger altijd in het backup tools topic van de DS hier? Maar ben al een tijdje daar niet meer geweest.

Ik ben gewoon benieuwd waarom mijn R4 (van www.r4sdhc.com) het niet doet op een aantal DS light's (niet DSi consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-10 23:35

Erw

Misschien moet je ff andere software op het kaartje zetten?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat heb je zelf al gezocht? Ik heb al gelezen dat er al DSi kaartjes zijn.

Wellicht komt er een R4 software update, maar reken daar niet te hard op.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4 is sinds kort in Japan verboden. Een gezamenlijke rechtszaak van Square-Enix, Nintendo, SEGA, Namco Bandai, Konami, Hudson en anderen heeft hiervoor gezorgd. In Hong Kong zijn er ook stappen ondernomen om de productie tegen te gaan en zelfs in Europa heeft Nintendo met iets minder succes stappen ondernomen om de boel te verbieden. In ieder geval zit bij zowel de producent, leveranciers en verkopers van de R4 de schrik er goed in. De DSi heeft een beveiliging tegen de R4. In ieder geval is er een grote klap uitgedeeld aan de piraterij en dat is alleen maar positief aangezien de Japanse game-industrie het al moeilijk genoeg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:36:
R4 is sinds kort in Japan verboden. Een gezamenlijke rechtszaak van Square-Enix, Nintendo, SEGA, Namco Bandai, Konami, Hudson en anderen heeft hiervoor gezorgd. In Hong Kong zijn er ook stappen ondernomen om de productie tegen te gaan en zelfs in Europa heeft Nintendo met iets minder succes stappen ondernomen om de boel te verbieden. In ieder geval zit bij zowel de producent, leveranciers en verkopers van de R4 de schrik er goed in. De DSi heeft een beveiliging tegen de R4. In ieder geval is er een grote klap uitgedeeld aan de piraterij en dat is alleen maar positief aangezien de Japanse game-industrie het al moeilijk genoeg heeft.
Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens tevens aan de andere kant niet, omdat de nintendo DS spellen hier ontzettend duur zijn. Als ze hier nou eens goedkoper worden. Dan heb je zo`n R4 kaartje niet eens nodig. En bovendien vind ik het eigenlijk belachelijk dat op de DSI een beveiliging heeft voor import spellen. Terwijl de DS Lite dat niet heeft. Maar ja er zijn meer wegen naar Rome. Bij mij werken alle import spellen op de DSI.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DSi heeft geen beveiliging voor import DS spellen. Alleen voor DSi spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
1. Backups zijn niet de bedoeling op GoT, zie Het algemeen beleid #verbodencopyright
2. Probleemtopics horen in Spielerij - Problemen & Vragen thuis, in het geval ze toegestaan zijn ;)

Op deze basis gaat je topic dicht, je zult het zonder ons moeten doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.