In mijn nieuwe Nintendo DS werkt mijn R4 kaartje niet meer, in mijn oude wel. Ik heb meerdere DS'en getest en op de nieuwe modellen lijkt mijn kaartje niet meer te werken?
Is hier een oplossing voor?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Wat heb je zelf al gezocht? Ik heb al gelezen dat er al DSi kaartjes zijn.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 19:17:
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Aan de ene kant ben ik het er wel mee eens tevens aan de andere kant niet, omdat de nintendo DS spellen hier ontzettend duur zijn. Als ze hier nou eens goedkoper worden. Dan heb je zo`n R4 kaartje niet eens nodig. En bovendien vind ik het eigenlijk belachelijk dat op de DSI een beveiliging heeft voor import spellen. Terwijl de DS Lite dat niet heeft. Maar ja er zijn meer wegen naar Rome. Bij mij werken alle import spellen op de DSI.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:36:
R4 is sinds kort in Japan verboden. Een gezamenlijke rechtszaak van Square-Enix, Nintendo, SEGA, Namco Bandai, Konami, Hudson en anderen heeft hiervoor gezorgd. In Hong Kong zijn er ook stappen ondernomen om de productie tegen te gaan en zelfs in Europa heeft Nintendo met iets minder succes stappen ondernomen om de boel te verbieden. In ieder geval zit bij zowel de producent, leveranciers en verkopers van de R4 de schrik er goed in. De DSi heeft een beveiliging tegen de R4. In ieder geval is er een grote klap uitgedeeld aan de piraterij en dat is alleen maar positief aangezien de Japanse game-industrie het al moeilijk genoeg heeft.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq