Files versturen en receiven via ICQ en MSN

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Hoe zit dat nou, kan ik nou via 1 of andere Portmap In winroute Lite (wat ik gebruik)

Wel files versturen en ontvangen via ICQ of MSN Messenger(wat ik nu dus niet kan)???

Who Knows?

Verwijderd

Je moet om files te kunnen versturen en ontvangen inderdaad een portrange van ik dacht minimaal 20 poorten per icq gebruiker forwarden naar je client. Deze poorten stel je vervolgens in icq in bij preferences -> user. Hoe je dat precies in winroute weet ik niet. Ik gebruik linux, maar ik hoop dat je het idee snapt.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Ja ik snap wat je bedoelt, maar zou et dan niet gewoon zo makkelijk zijn om ff een portmapje aan te maken in winroute dat et werkt? nu moet ik vet omslachtig gaan doen...
(geen zin in)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dan moet je een socks proxyserver installeren. Zijn wel een paar simpele versies, gewoon effe zoeken bij download.com of tucows.com naar socks proxy's voor windows.
Ik heb er eentje op linux draaien, en kan daarmee ook gewoon files versturen via icq, en chatten etc...

Verwijderd

Ik doel ook op een portmap in winroute. Ik leg alleen het basisprincipe uit, omdat ik winroute niet precies ken en ik je toch in de goede richting wil helpen. Die instellingen in icq moet je toch doen anders werkt het niet.

Verwijderd

Hier staat je oplossing: Firewall rules voor ICQ (WINROUTE)

T-Rob
Pagina: 1