Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell studio 17 geluidsprobleem

Pagina: 1
Acties:

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 11:35
Hey alle

ik heb sinds kort een dell studio 1737
Nou bij de alle eerste keer opstarten werken mijn onboard speakers niet van mijn laptop.

De koptelefoon aansluitingen werken wel, alleen er komt geen geluid uit de onboard speakers,
Ik heb alle drivers al opnieuw geinstalleerd en alles al nagekeken, niks lijkt te werken.

zal het dan niet een hardware probleem zijn?

en zijn er meer mensen met hetzelfde probleem??

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Als het geluid het prima doet maar er komt geen geluid uit de speakers, dan ligt het inderdaad 99% zeker aan de speakers of hardware-aansturing daarvan. Terug naar Dell dus, zij moeten dit voor je oplossen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• KRC
Heb ze al mailtje gestuurd met het probleem, nou even wachten op reactie maar verwacht ook gewoon dat hij terug gaat naar dell, maar was gewoon nieuwschierig of meer mensen dit zelfde probleem hebben gehad.

Dell stuurt een monteur om er naar te kijken, hun gaan er ook vanuit dat er kabel lost zit of iets dergelijks.
Gelukkig snapte ze me meteen en hoefde ik niet weer eerst alle drivers van ze opnieuw te instaleren :D

[ Voor 34% gewijzigd door KRC op 27-04-2009 15:42 ]

Verwijderd

hallo krc
ik heb ook problemen met mijn geluid van mijn 1737
echter alleen met mijn rechter speaker , ook al updates van diverse drivers gedaan , maar hielp niet.
net ook een mail terug gekregen van dell , en kan ook een afspraak maken , om speakers te laten vervangen.

• KRC
Monteur is langsgeweest

wat bleek nou... in de fabriek waren ze vergeten het kabeltje van mijn speakers aan te sluiten op mijn moederboard..

Maar wel petje af voor de service van Dell