• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik ben van plan binnenkort de Denon DVD-1800BD blu-ray speler te kopen. Het lijkt er sterk op dat de prijzen hiervoor in Duitsland flink goedkoper zijn: webwinkels in Nederland vragen er 600 euro voor terwijl de Saturn in Dortmund er slechts 380 voor vraagt. Ik overweeg dus om een stukje te gaan rijden (woon in omgeving Utrecht). Mogelijk komende donderdag/vrijdag of zaterdag al.
  • Wie weet er of de winkels daar op 1 mei (dag van de arbeid) gesloten zijn? Het is daar wel een feestdag, maar is dat dan alleen voor kantoren of ook hifi-winkels en zo?
  • Waar in Duitsland, liefst vlak over de grens bij Arnhem, kan ik een redelijke hoeveelheid Saturn en dergelijke winkels vinden?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:21

SeatRider

Hips don't lie

Check saturn.de, zoek een nummer en bel ze?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-01 19:12

grass460

[DPC] Division_Brabant

Kleve zit een saturn 15 km over de grens via A77

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Ik denk dat ze gesloten zijn, maar dat had je zelf ook wel kunnen vinden via google....

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-01 19:12

grass460

[DPC] Division_Brabant

crap krijgen wij weer een hoop pruuse over de vloer :?
NO brabant _/-\o_

kan je wel vergeten die zijn massaal vrij

[ Voor 23% gewijzigd door grass460 op 26-04-2009 15:22 . Reden: ontopic tekst ]

• vanaalten
SeatRider schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:52:
Check saturn.de, zoek een nummer en bel ze?
Op zondag? Heb geprobeerd ze een mail te sturen, maar het contactformulier is defect...
Verder is duits zeker niet m'n sterkste kant, dus liever hier even informeren dan bellen.
grass460 schreef:
Kleve zit een saturn 15 km over de grens via A77
Ah, dat soort info is welkom! Helaas volgens de website heeft die vestiging geen DVD-spelers en dergelijke...
Backpacker schreef:
http://www.google.nl/sear...cial&client=firefox-a

Ik denk dat ze gesloten zijn, maar dat had je zelf ook wel kunnen vinden via google....
Wel dat het een feestdag is - maar dat zegt niet dat mediamarkt-achtige winkels dan open of gesloten zijn. In Nederland zijn op 2e paasdag ook de nodige winkels (meubelboulevards...) open, terwijl het wel een vrije dag is.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

1 mei is een officiele feestdag in Duitsland. In het verleden waren alle winkels altijd dicht op deze dag.
Wat betreft de Saturn in Dortmund weet ik het niet, maar de Lidl waar ik was afgelopen zaterdag in D had al een aankondiging op de deur dat deze dicht zullen zijn op 1-5.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 12:35

Saffie_time

Why use this? 42!

Reken er maar niet op dat in Duitsland iets open is wat niet echt open MOET zijn.
Het is daar een Nationale feestdag en dan wordt er ook echt niet gewerkt tenzij het niet anders kan.
Mijn advies zoek een andere dag uit.

*edit*
Of je drukt op refresh om te kijken en te zien dat je te traag bent... :X

[ Voor 19% gewijzigd door Saffie_time op 27-04-2009 14:51 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• vanaalten
OK - bedankt voor de info, we gaan het er vrijdag niet op wagen. Zal waarschijnlijk donderdag of zaterdag worden. Mogelijk ook niet in Dortmund, aangezien je daar met 'umweltzones' te maken lijkt te hebben. Bij de ANWB zal ik zo snel geen sticker kunnen kopen, denk ik, en om nou in Duitsland een keuringsstation te gaan zoeken...
Pagina: 1