Sja, in het begin leek Nvidia cool, beter en vooral goedkoper dan de rest. De toen relatief dure Voodoo-kaarten leken 'history', maar als ik het nu zo zie is Nvidia haast erger dan Intel en dan ook nog eens het verschil dat er voor Intel een perfect alternatief, AMD, is, terwijl er voor Nvidia toch nog niet echt een goed alternatief is. Ik las hier dat de Radeon sneller is dan de G2, maar dat slaat nergens op, dat heb ik nog nooit eerder ergens gelezen, dus om dan maar de concluderen dat de Radeon2 met dezelfde specs als de G3 sneller zal worden, is al helemaal uit het niets gehaald.....
Verder zou dus de prijzen van de G2 nou toch wel zo'n beetje moeten gaan zakken, maar daar merk ik nog geen ene f*ck van. Alleen de G2 mx heeft alleen vanaf het begin een beetje een goede prijs/prestatie verhouding gehad, want die GTS/pro en vooral de Ultra slaan echt qua prijs/prestatie nergens op. Das dus net als de TNT2 Ultra, die Ultra betaal je je gaar extra voor, terwijl je er nauwelijks iets voor terug krijgt.
Het verschil tussen de G2 MX en de GTS is trouwens wel groot hoor, dat weet ik, maar dan nog slaan die pro en Ultra uitvoering nergens op.
Is het niet zo dat je zo'n GTS nie gewoon kunt oc-en dat het een Ultra wordt? (het enige verschil is toch de kloksnelheden?)