Toon posts:

quad core blijft hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje ik heb een acer aspire m 5640 en heb een probleem met mijn quad core,mijn pc blijft hangen bij zijn eeste 2 core's als ik in mijn eigenschappen kijk zie je dat 1 van mijn 4 core's bij max blijft hangen(bijna max dan verschild nog een beetje). ik heb nieuwste drivers en maar kom niet in mijn bios. hij werkt al een jaar goed geen problemen en opeens stopt hij met goed werken. kan iemand mij helpen

Verwijderd

Topicstarter
voor de duidelijkheid ik heb een Q6600 quad core, 8800gt video kaart, 3 gig 667 mhz intern geheugen en 2 x 500g harde schijf moederbord weet ik niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT.

Als 1 core op max blijft hangen, dan is er een proces dat 100% van 1 core staat te vreten. Zoek eens uit welk proces dit is en kijk waarom het ding zoveel cputijd verbruikt.

Dit lijkt in elk geval erg op een softwareprobleem, niet op een hardware probleem. Ik ga je topic echter niet verplaatsen maar sluiten, omdat we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat naar waar het probleem vandaan kan komen. Doe dat eerst en mocht je er niet uitkomen, dan kun je altijd een topic openen op de juiste plek (CSA, WOS of BV, afhankelijk van wat je tegenkomt).

Je kunt de edit-knop trouwens gebruiken als je nog wat wil toevoegen aan je vorige bericht, zodat je je topic niet hoeft te kicken (dit zien we liever niet binnen 24 uur).

Dit topic is gesloten.