Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Mijn PC is als volgt ingericht:

Account: administrator
Account: user, met beperkte rechten

Als ik mijn computer opstart boot hij normaal totdat ik moet inloggen als administrator of als user.

Zodra ik heb ingelogd verschijnt er allen een blauwe desktop met de cursor van de muis zichtbaar. Die overigens wel beweegt. Daarna gebeurt er niets, ook niet als ik de Windows toets indruk.

Dit gebeurt zowel onder het account administrator en onder user.

Ik kan natuurlijk XP opnieuw installeren, maar zijn er nog andere mogelijkheden die ik kan proberen?

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bijvoorbaat dank,

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-07 21:00
Start je pc op in Veilige Modus, en kijk eens wat er allemaal bij Msconfig -> opstarten staat ;)
Vink daar alles eens uit (behalve firewall en av)

Als daar niets bijzonders staat, probeer dan eens in de VM een nieuwe account te maken,
en kijk eens ofdat de problemen zich daar ook voordoen. :)

[ Voor 81% gewijzigd door filenox op 26-04-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Titelfix - booten doet ie wel, inloggen gaat niet goed.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Werkt CTRL-ALT-DEL ook niet op dat blauwe scherm? Indien wel kan je daar een nieuwe taak starten genaamd "explorer". Als dat niet lukt, neem eens explorer.exe van een gelijkaardige XP install op een andere PC, of expand het uit de cabinet file van de windows cd en vervang de huidige. Dat zou het moeten oplossen indien explorer.exe beschadigd is door een virus of spyware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bachatero
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 00:56
Opgelost.

Bedankt voor reacties.

Er zat een USB stick in die de problemen veroorzaakte.

USB stick verwijderd en hij start nu weer normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een beetje hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn pc opstart kom ik op het login scherm (wat normaal al niet gebeurt).
Wanneer ik wil aanmelden, duurt het enkele seconden voor hij automatisch terug uitogt
en vervolgens op hetzelfde login scherm terugkomt.

Ik probeerde al om aan te melden in veilige modus via de administrator, maar dit geeft hetzelfde probleem.

Eveneens zijn er geen usb-sticks of dergelijke aangesloten...

Iemand raad? alvast bedankt!

bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:21:
Ik zit met een beetje hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn pc opstart kom ik op het login scherm (wat normaal al niet gebeurt).
Wanneer ik wil aanmelden, duurt het enkele seconden voor hij automatisch terug uitogt
en vervolgens op hetzelfde login scherm terugkomt.

Ik probeerde al om aan te melden in veilige modus via de administrator, maar dit geeft hetzelfde probleem.

Eveneens zijn er geen usb-sticks of dergelijke aangesloten...

Iemand raad? alvast bedankt!

bram
had ik ook ooit, toen had iemand me autoexec.bat veranderd en er shutdown -L in gezet. :P maar ik zou als ik jou was gewoon een nieuw topic openen.
Pagina: 1