aangezien ik in mijn eerdere post niet genoeg informatie hebt vertrekt ga ik nu proberen het duidelijker uit te leggen.
Ik wilde wat bestanden op mijn memory stick zetten.toen ik deze erin sleepte gaf hij aan vol te zijn.
dus heb ik bij properties gekeken daar stond dat 1,72 van de 2 gig vol scheen te zijn.
aangezien dat ik alleen wat mappen en wordt document op de memory disk heb staan vond ik dit nogal raar.
omdat ik dacht dat hij wel eens kapot kon zijn heb ik de bestanden van de memory stick op mijn bureaublad geplaatst. ik heb daar nog eens in de properties gekeken hoe groot hij was en tot mijn verbazing was die map ook 1,72 gig groot
ik heb toen onzichtbare bestanden proberen te zoeken maar er was niets te zien.
omdat de bestanden die in deze map zitten erg belangrijk zijn formateer ik deze liever niet
dus is mijn vraag : hoe kom ik van deze "spook" bestanden af?
mijn memorystick is een Sandisk PRO DUO 2.0 GIG
ik hoop u genoeg informatie te hebben verstrekt.
MVG,
Bbrando
Ik wilde wat bestanden op mijn memory stick zetten.toen ik deze erin sleepte gaf hij aan vol te zijn.
dus heb ik bij properties gekeken daar stond dat 1,72 van de 2 gig vol scheen te zijn.
aangezien dat ik alleen wat mappen en wordt document op de memory disk heb staan vond ik dit nogal raar.
omdat ik dacht dat hij wel eens kapot kon zijn heb ik de bestanden van de memory stick op mijn bureaublad geplaatst. ik heb daar nog eens in de properties gekeken hoe groot hij was en tot mijn verbazing was die map ook 1,72 gig groot
ik heb toen onzichtbare bestanden proberen te zoeken maar er was niets te zien.
omdat de bestanden die in deze map zitten erg belangrijk zijn formateer ik deze liever niet
dus is mijn vraag : hoe kom ik van deze "spook" bestanden af?
mijn memorystick is een Sandisk PRO DUO 2.0 GIG
ik hoop u genoeg informatie te hebben verstrekt.
MVG,
Bbrando