Toon posts:

Memorystick zonder bestanden beweert vol te zijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
aangezien ik in mijn eerdere post niet genoeg informatie hebt vertrekt ga ik nu proberen het duidelijker uit te leggen.

Ik wilde wat bestanden op mijn memory stick zetten.toen ik deze erin sleepte gaf hij aan vol te zijn.
dus heb ik bij properties gekeken daar stond dat 1,72 van de 2 gig vol scheen te zijn.
aangezien dat ik alleen wat mappen en wordt document op de memory disk heb staan vond ik dit nogal raar.
omdat ik dacht dat hij wel eens kapot kon zijn heb ik de bestanden van de memory stick op mijn bureaublad geplaatst. ik heb daar nog eens in de properties gekeken hoe groot hij was en tot mijn verbazing was die map ook 1,72 gig groot

ik heb toen onzichtbare bestanden proberen te zoeken maar er was niets te zien.
omdat de bestanden die in deze map zitten erg belangrijk zijn formateer ik deze liever niet
dus is mijn vraag : hoe kom ik van deze "spook" bestanden af?

mijn memorystick is een Sandisk PRO DUO 2.0 GIG

ik hoop u genoeg informatie te hebben verstrekt.

MVG,

Bbrando

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Formateren? :D Al geprobeerd, aangezien je nu nog bij je data kan komen. Gewoon proberen en kijken of het weer terug komt, die data dan?

Als je nu zeker weet dat al je belangrijke data van de stick af is. Zie ik geen probleem toch? Of durf je het dan zelfs niet aan?

[ Voor 37% gewijzigd door Touchdomex op 25-04-2009 21:50 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00
prullenbak leeg maken?

|>

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:49:
Formateren? :D Al geprobeerd, aangezien je nu nog bij je data kan komen. Gewoon proberen en kijken of het weer terug komt?
dat is het gene wat ik nu net niet wil doen maar aangezien ik de bestanden op mijn bureaublad heb neergezet en die ook veel te groot zijn zit het dus in een van die mappen maar ik kan neits vinden ook geven de mappen aan dat er niets groot in zit alleen de root map zegt dat hij 1,72 gig is maar de mappen daarin zijn allemaal onder de 1mb

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik ook leeg gemaakt maar nu je dit zegt... hij geeft wel aan dat er iets in zit ook al open ik hem en is hij leeg

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:31
Zet je verborgen mappen eens op weergeven en kijk dan nog eens.
Ja kan natuurlijk ook de zichtbare bestanden af het stickje halen, stickje formateren en de zichtbare bestanden er weer op zetten. Dan ben je vrij snel van je 'spook' af.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:55:
Zet je verborgen mappen eens op weergeven en kijk dan nog eens.
Ja kan natuurlijk ook de zichtbare bestanden af het stickje halen, stickje formateren en de zichtbare bestanden er weer op zetten. Dan ben je vrij snel van je 'spook' af.
heb geprobeerd om verborgen mappen te weergeven maar kon niets vinden ik zal je tip met de zichtbare bestanden proberen bedankt voor je tip !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar als je de bestanden op je hdd hebt gekopieerd kun je de USBstick toch gewoon formatteren? (het is sowieso niet handig om alles op enkel je stick te bewaren, die dingen gaan ook nog wel eens dood en kwijtraken gebeurd helaas ook nog wel eens).

Maar je probeert nu dus 1,72GB op een lege stick te zetten? Of staat er nu al wat op die stick?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:31
Als het niet werkt:
Misschien verborgen én beschermde bestanden weergeven kiezen.
Uitleg in het Engels:
1. Double-click "My Computer" on the desktop.
2. Select "Tools" - "Folder Options".
3. When the "Folder Options" multi-tabbed dialog box appears, select the "View" tab.
4. Scroll down to "Hide protected operating system files (Recommended)" and check or uncheck the box as desired.
5. Underneath "Hidden files and folders", check the desired radio button to show or not show these items.
6. Click "OK" to close the dialog box.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
HET IS OPGELOST!

het probleem was dat er een recycled map was die ik daarvoor heb weg gegooit bewaarde zelfs toen ik prullebak leeg had gemaakt, bedankt voor jullie tijd sorry voor dit ongemak maar ik heb niet al te veel verstand van deze dingen

nogmaals erg bedankt voor jullie tijd

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:47
TERW_DAN schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:01:
en kwijtraken gebeurd helaas ook nog wel eens
Ja, of je moet van die dure overheidsstickjes hebben. Die worden nog wel eens teruggevonden. Consumentensticks verteren veel sneller :+

Even in het NL voor wat Malantur zei:
Ga naar mapopties en vink dan Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (...) uit. Systeembestanden worden door Windows doorgaans nog een beetje extra verborgen gehouden.

Zie dit plaatje van Wout Grotenhuis: http://members.home.nl/wout.grotenhuis/Windows112.gif

:O te traag - note to self: voortaan geen plaatjes meer opzoeken

[ Voor 5% gewijzigd door Barleone op 25-04-2009 22:17 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan het zijn dat er al 128 folders/bestanden in de root staan? Dan kapt FAT er namelijk mee, verwijder een paar bestanden uit de root en zet ze in mapjes?

Zie nu pas dat het al opgelost is...

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 25-04-2009 22:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1