Toon posts:

Memory Disk Staat vol maar...

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer bestanden op mijn Compact flashcard te zetten maar hij geeft aan dat hij vol staat.
ik heb wat belangrijke bestanden op mijn stick staan die heb ik op mijn bureaublad gezet en zag dat die map ook veel te groot was voor wat er in staat (wat word document) hij is namelijk bijna 2 gig

MVG

Bbrando

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 21:23 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 11:41

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:22:
ik probeer bestanden op mijn Compact flashcard te zetten maar hij geeft aan dat hij vol staat.
ik heb wat belangrijke bestanden op mijn stick staan die heb ik op mijn bureaublad gezet en zag dat die map ook veel te groot was voor wat er in staat (wat word document) hij is namelijk bijna 2 gig

MVG

Bbrando
en je probleem is....?

- Wat wil je van ons weten?
- Kun je het probleem wast duidelijker uitleggen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als een disk vol is is hij vol. Dus als je bestanden die je er naar toe wilt kopieren groter zijn dan de beschikbare ruimte van je flashkaart, dan gaat het niet passen. Je kunt natuurlijk nog dingen comprimeren met bv winrar om te kijken of het dan wel past. Maar houdt er wel rekening mee dat niet alles even goed gecomprimeerd kan worden (tekst gaat makkelijker dan mp3 bijvoorbeeld).

In elk geval gaat dit topic dicht, je probleem is totaal niet duidelijk, evenals wat je inmiddels zelf geprobeerd hebt.

Dit topic is gesloten.