Toon posts:

karma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn karma punten op t.net fluctueren ernstig, de ene dag heb ik er 190 en nu heb ik weer 188! Hoe kan dat, ik dacht eerst dat het kwam omdat ik punten inzette om reacties hoger te waarderen, maar dat kan dus niet! Ook krijg ik zelden :o -1's toegewezen, dus WAT eet mijn karma punten op!

Verwijderd

Dat heb ik ook wel eens, de ene dag komt er 20(!) bij terwijl ik maar 2 reacties heb geplaatst of zo, en een andere dag gaan er weer 5 af, terwijl ik maar 1 naar beneden waardering heb gekregen

Verwijderd

karma punten hebben volgens mij ook een uiterste houdbaarheidsdatum (2 weken na uitgave d8 ik).

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 22:40 schreef stefana3a_revision_1 het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, de ene dag komt er 20(!) bij terwijl ik maar 2 reacties heb geplaatst of zo, en een andere dag gaan er weer 5 af, terwijl ik maar 1 naar beneden waardering heb gekregen
dat komt waarschijnlijk omdat je veel tweakotine hebt.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

2 punten lijkt me niet ernstig. Het inzetten van karmapunten om je posting te verhogen heeft er niets mee te maken.

Als je door een extra lage hoge moderatie net in een andere bonusschaal terecht komt dan kan 't redelijk veel verschil uitmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 00:35 schreef Femme het volgende:
2 punten lijkt me niet ernstig. Het inzetten van karmapunten om je posting te verhogen heeft er niets mee te maken.

Als je door een extra lage hoge moderatie net in een andere bonusschaal terecht komt dan kan 't redelijk veel verschil uitmaken.
In dit voorbeeld waren het er twee, soms zijn het er wel 10!
Pagina: 1