Toon posts:

[Drivers] Aspire dvd driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al tijden op internet te speuren naar drivers voor de cd/dvd drive van mijn acer apire.

Wanneer je gaat zoeken op de site van acer is deze niet te vinden. Verder komen er bij google ook geen nuttige links naar voren.

Mijn vraag:
Bestaat deze driver? zo nee hoe krijg ik hem dan aan de praat.

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-01 21:23
laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door hhoekstra op 25-04-2009 20:10 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2025

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien wel handig om even te vermelden wat voor type Acer Aspire je hebt en waar je op de Acer site niets hebt kunnen vinden.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Sorry het is een acer aspire 5670, en ik heb niks kunnen vinden in del lijst met drivers voor windows vista home premium

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 20:22 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00
Je CD/DVD-drive zou zo zonder drivers moeten werken, op de meeste windows-besturingssystemen tenminste.

Ik denk dat je in een andere hoek moet gaan zoeken naar een oplossing... Wat is het probleem eigenlijk? :?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Xander schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:23:
Je CD/DVD-drive zou zo zonder drivers moeten werken, op de meeste windows-besturingssystemen tenminste.

Ik denk dat je in een andere hoek moet gaan zoeken naar een oplossing... Wat is het probleem eigenlijk? :?
with ^^

Is hij niet gewoon kapot?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Dan denk ik inderdaad dat het richting een kapotte drive gaat. Het lampje knippert maar er gaat niks open.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:26:
Bedankt.

Dan denk ik inderdaad dat het richting een kapotte drive gaat. Het lampje knippert maar er gaat niks open.
Het kan ook zijn dat enkel het mechanisme niet goed werkt of een CD/DVD vast zit. Probeer 'm eens handmatig open te maken. Op de front zit er een klein gaatje waar je iets smal zoals een (dunne) speld of een opengeplooide paperclip kan insteken. Aan de binnenkant ga je eigenlijk op een knopje duwen dat de drive open zou moeten duwen.

Afbeeldingslocatie: http://www.bay-wolf.com/cdrom/PaperClip.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 25-04-2009 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is een andere dvd speler. Het is een sleuf waar je de cd induwt net als bij een macbook. Morgen maar eens kijken of ik de driver eruit kan halen.

Alvast bedankt

• Xander
Ehm?
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:26:
Het lampje knippert maar er gaat niks open.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:35:
Het is een andere dvd speler. Het is een sleuf waar je de cd induwt net als bij een macbook.
Dat hoort, er kan helemaal niets open gaan bij jouw speler?! 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel :9

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:35:
Het is een andere dvd speler. Het is een sleuf waar je de cd induwt net als bij een macbook. Morgen maar eens kijken of ik de driver eruit kan halen.

Alvast bedankt
Ook bij die is normaal gezien zo'n gaatje voorzien. Zelfs bij Macbooks:

Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT3064/88068_1.gif

• Xander
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:42:
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel :9
Ik snapte perfect wat je bedoelde: Je cd-drive ging niet open. Totdat je ineens vertelde dat jouw cd-drive helemaal geen onderdelen die open kunnen heeft...

Dus sorry, maar nee: Ik snap er niets meer van. Pakt 'ie geen cd's meer? Komt je cd er niet meer uit? Gaat het laden en uitwerpen van cd's prima maar krijg je niet de softwarematige reactie die je verwacht had?

Als je hulp wilt zou het toch wel erg handig zijn als je op zijn minst duidelijk kunt maken wat nu precies je probleem is...

Pagina: 1