Nou, ik weet het wel. Wachten! Ben er ook nog niet uit of het een witte of zwarte gaat worden, eerst maar is in het echt zien. (Als het een N97 wordt trouwens.....twijfels twijfels)Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:19:
Wat ik mij afvraag, is het verstandiger om van te voren al eentje te bestellen zodat je meer zekerheid hebt. Of toch niet?
Voor de geinteresseerden met een ruimere portemonnee, de QWERTY versie is bij Expansys op voorraad (op het moment van het typen van deze post) alleen moet je dus wel de hoofdprijs betalen (688 euro)
Persoonlijk ik weiger ik meer dan 600 te betalen gezien de specs maar misschien dat er nog mensen zijn die hem snel in huis willen hebben en ook nog die prijs willen betalen.
Persoonlijk ik weiger ik meer dan 600 te betalen gezien de specs maar misschien dat er nog mensen zijn die hem snel in huis willen hebben en ook nog die prijs willen betalen.
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 19-06-2009 08:30 ]
Verwijderd
heb besloten even te wachten, lees over nogal wat bugsdcell schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:28:
Voor de geinteresseerden met een ruimere portemonnee, de QWERTY versie is bij Expansys op voorraad (op het moment van het typen van deze post) alleen moet je dus wel de hoofdprijs betalen (688 euro)
Daar hebben ze best wel goeie aanbiedingen. Worden ze daar met simlock geleverd? Ik heb namelijk geen zin om tot september te wachten voordat ik m'n telefoon pas echt kan gebruiken, dan loopt m'n contract pas af namelijk...pvr schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:51:
Mijn telfort abo moest ik opnieuw verlengen, en voor de n97 black gekozen, en ik heb dit gedaan op 06-06-2009 bij studentmobiel.nl
Ik heb alleen een mail gekregen dat ze mijn contract hebben ontvangen, en verdere afhandelingen hoor ik nog via mail.
Of het verstandig is van mijn om er eentje van te voren bestellen, waarom niet![]()
[...]
This too shall pass
Ik liep gisteren even bij T-Mobile naar binnen. Die man zei dat hij 'm de eerste 2 weken van juli verwacht.
Eerst gaan T-Mobile de introductie vande iPhone 3GS doen en daarna komt de N97. Hou de website in de gaten zei hij. Als hij daarop staat, is hij ook in de winkel.
Eerst gaan T-Mobile de introductie vande iPhone 3GS doen en daarna komt de N97. Hou de website in de gaten zei hij. Als hij daarop staat, is hij ook in de winkel.
Verwijderd
Ik ga hem vandaag bij algebeld.nl bestellen
Ze verwachten hem de eerste week van juli, maar de distributeur is echter bang dat Nokia dat niet zal
gaan halen.
Ze verwachten hem de eerste week van juli, maar de distributeur is echter bang dat Nokia dat niet zal
gaan halen.
Wat zijn die verschrikkelijk duur met een verlenging van T-mobile zeg! Contract verlenging voor een jaar vragen ze nog E555,- voor het toestel. Ik heb zel al gezien met een zelfde verlening voor E260,-!Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:44:
Ik ga hem vandaag bij algebeld.nl bestellen
gaan halen.
Be reasonable.... do it my way
Klop, kwam afgelopen week viavia op de site van hun . Maar echt! gigantisch duur! niet iets, belachelijk duur.fsve schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:50:
[...]
Wat zijn die verschrikkelijk duur met een verlenging van T-mobile zeg! Contract verlenging voor een jaar vragen ze nog E555,- voor het toestel. Ik heb zel al gezien met een zelfde verlening voor E260,-!
Verwijderd
Als je het aantal belminuten wat je krijgt bij vodafone voor een bepaalde prijs vergelijkt met bijvoorbeeld Hi zijn ze absoluut niet goedkoop! 300 belminuten bij vodafone kost 35 euro, bij Hi 28,95. Als je een tweejarig abonnement neemt scheelt dit al 35 - 28,95 x 24 maanden = €145,-. Staat dan natuurlijk wel sneller internet tegenoverVerwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:27:
Ja maar het abbo van vodafone is juist helemaal niet duur.
Voor elke prijs staat ook weer iets he, de klantenservice van Hi is echt belabberd slecht tevens hun administratie. (dit uit eigen ervaring) met Vodafone heb ik nooit problemen gehad en werd ik altijd netjes geholpen. Daarnaast heb je bij vodafone gratis 2x zoveel smsjes, iets wat je bij Hi weer niet hebt. Tevens is het eerste jaar bij Vodafone maar 28,00 voor jouw voorbeeld abbonement.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:31:
[...]
Als je het aantal belminuten wat je krijgt bij vodafone voor een bepaalde prijs vergelijkt met bijvoorbeeld Hi zijn ze absoluut niet goedkoop! 300 belminuten bij vodafone kost 35 euro, bij Hi 28,95. Als je een tweejarig abonnement neemt scheelt dit al 35 - 28,95 x 24 maanden = €145,-. Staat dan natuurlijk wel sneller internet tegenover
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ik heb zelf ook Vodafone, daar niet van. Vodafone hoor je echter links en rechts ook hardnekkige klachten als spookrekeningen en niet bepaald klantvirendelijke instelling. Bij Hi heb je wel degelijk gratis 2x zoveel smsjes, hier hoef je alleen een activatiesmsje voor te sturen.SpoTs schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:01:
[...]
Voor elke prijs staat ook weer iets he, de klantenservice van Hi is echt belabberd slecht tevens hun administratie. (dit uit eigen ervaring) met Vodafone heb ik nooit problemen gehad en werd ik altijd netjes geholpen. Daarnaast heb je bij vodafone gratis 2x zoveel smsjes, iets wat je bij Hi weer niet hebt. Tevens is het eerste jaar bij Vodafone maar 28,00 voor jouw voorbeeld abbonement.
Het mag dan wel het eerste jaar 28 euro zijn, dit scheelt alsnog weer t.o.v. Hi. Ook qua mobiel internet heeft Hi aantrekkelijkere aanbieding (1e 12 maanden 2,50 tegenover vodafone 1e 6 maanden 5 euro korting per maand).
En wat ook scheelt, als je bij een onafhankelijke / 3e partij telefoon X met een abonnement van Hi of vodafone wil afsluiten, met hetzelfde aantal belminuten, hoef je bij Hi vaak minder bij te betalen dan bij vodafone.
Verwijderd
Klopt dat Hi goedkoper is, maar aangezien ik meer vertrouw in Vodafone en het internet van Hi nogal langzaam is kies ik toch voor vodafone.
Verwijderd
Kijk en daar komen de persoonlijke meningen naar boven. Ik ben het met je eens hoor, ik blijf ook gewoon bij de vodafone maar puur cijfermatig gezien is Hi goedkoper. Over en sluitenVerwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 17:23:
Klopt dat Hi goedkoper is, maar aangezien ik meer vertrouw in Vodafone en het internet van Hi nogal langzaam is kies ik toch voor vodafone.
Verwijderd
ik heb vandaag via de onlineshop(telefonisch) van vodafone het toestel besteld. €55,99,- bijbetalen met abb van 35,- + onbeperkt internet. 1ste jaar €28 300min/sms ze verwachten hem de eerst 2 weken van juli. ik heb hem nu al besteld omdat ik bij t-mobile opgezegd had. en prepaid voor nog een maand is geen optie.
- De eerste 12 maanden 20% korting (van € 35,- voor € 28,-)
- Maximaal € 119,- extra korting op je toestel
- Eerste 6 maanden € 5,- korting op Zorgeloos internet BloX
Op de website staat nokia N97 Grey maar volgens de klantenservice is dat de witte.
http://www.vodafone.nl/sh...003/Nokia+N97/sku13060038
Op de website staat nokia N97 Grey maar volgens de klantenservice is dat de witte.
Grappenmakers daar bij Vodafone. 65,- voor een nieuw abbo met een N97 maar toen ik vanmiddag belde om te verlengen moest ik 230,- bijbetalen. Ja dan stap ik over naar een andere provider natuurlijk.
This too shall pass
Grappig liep vandaag bij T-mobile binnen en die man zei dat die pas in augustus komt. Wanneer exact was nog onbekend.My schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:26:
Ik liep gisteren even bij T-Mobile naar binnen. Die man zei dat hij 'm de eerste 2 weken van juli verwacht.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Bij bestelmaar heb je het toestel bij een 2-jarig 35 (eerste jaar 28 p.mnd) voor 8.95 (incl.verzendkosten)
Moet je er wel onbeperkt internet bij nemen (= 95 euro korting)
Levering juli (waar eerst ook nog juni vermeld werd)
Dat is dus het eerste jaar 28 euro, maar daar komt de internetblox nog los bij neem ik aan? (eerste 6 maanden 4,50 daarna 9,50)Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 18:04:
Bedankt voor de tip, heb hem gelijk besteld daaretienne100 schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:08:
Bij bestelmaar heb je het toestel bij een 2-jarig 35 (eerste jaar 28 p.mnd) voor 8.95 (incl.verzendkosten)
(ik heb 42,50 plus onbeperkt internet en dan betaal ik in totaal 48,95)
This too shall pass
Verwijderd
dat heb je goed gezienDj-sannieboy schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 12:14:
[...]
Dat is dus het eerste jaar 28 euro, maar daar komt de internetblox nog los bij neem ik aan? (eerste 6 maanden 4,50 daarna 9,50)
Verwijderd
De reden dat ik hem alleen bij provider zelf bestel is dat ik slecht ervaring heb met webwinkels.. late levering .. fouten etc. bij GSM.nl krijg je hem gratis met hetzelfde abonnement. maar heb geen zin in gezeur
vandaar dat ik ook gewoon direct bij vodafone het toestel besteld heb.
vandaar dat ik ook gewoon direct bij vodafone het toestel besteld heb.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2009 17:01 ]
Ik zit nu zowat elke dag op de site van T-Mobile te kijken. Ik heb zelf een T-Mobile Flex Zakelijk abonnement en ik kan nu een nieuwe phone uitzoeken bij contractverlenging. Alleen zie ik nog steeds nergens iets van de n97 staan, ben echt heel benieuwd wanneer die eindelijk erop staat....
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Ik heb gisteren vernomen van de Tmobile shop in Z'meer dat deze pas begin aug. aangeboden gaat worden door T-molie zelf.
Verwijderd
Klopt het echt dat hij 3 juli word verscheept?
Zygivt schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:44:
[...]
3 juli word hij verscheept en om en nabij 7 à 8 juli zou hij in de winkel liggen.
Verwijderd
Alles wijst er op, dat het zo is.Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:52:
Klopt het echt dat hij 3 juli word verscheept?
[...]
Belnu.nl beweert dat ze hem 24-25 juni krijgen (bevestigd door Nokia staat erbij). Studentmobiel heeft hem op 26 juni staan. Lijkt mij dan best wel een plausibele datum die genoemd wordt. Ff afwachten dan maar.
Master_A
Verwijderd
De leverdatum van studentmobiel van 26 juni geld voor de Black EU hadden ze mij vermeld.
Algebeld vermelde eerst een datum van eind juli en is sinds enkele dagen begin juli.
Algebeld vermelde eerst een datum van eind juli en is sinds enkele dagen begin juli.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2009 21:56 ]
bij verlenging van een 1-jarig abonnement? dan is het begrijpelijk, maar voor een 2 jarige verlenging is dat echt belachelijk.Sharky schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 01:04:
Grappenmakers daar bij Vodafone. 65,- voor een nieuw abbo met een N97 maar toen ik vanmiddag belde om te verlengen moest ik 230,- bijbetalen. Ja dan stap ik over naar een andere provider natuurlijk.
2-jarig. 42,50 plus nog internetbloxWolterRF schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:52:
[...]
bij verlenging van een 1-jarig abonnement? dan is het begrijpelijk, maar voor een 2 jarige verlenging is dat echt belachelijk.
This too shall pass
damn dat is wel flink balen dan aangezien ik de n97 wou gaan halen als verlenging en vervanging van mijn HTC Diamond. vind het eigenlijk ook een beetje een rare prijs aangezien je toch zou denken dat bestaande klanten juist minder zouden moeten betalen. Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon 60 euro moest betalen, nu ik zie dat nog 200 euro meer is ga ik toch wel weer erg twijfelen. En ergens anders als nieuwe klant beginnen kan ook nog niet aangezien mijn contract nog 4 maanden loopt... wat een rotbericht
Dat is de reden waarom ik liever bij 'n webwinkel bestel. Misschien duurt 't dan 'n paar dagen langer voor die binen is maar voor o.a garantie gelden toch dezelfde regels. En volgens mij hebben webwinkels vaak eerder een product in hun assortiment. Ik had de 95 (vodafone) heel snel via een webwinkel terwijl vodafone zelf 'm maar beperkt had (en ook nog eens met veel meer bijbetaling bij het zelfde abo)
[ Voor 4% gewijzigd door etienne100 op 22-06-2009 10:40 ]
Best fijn al die tegenstrijdige berichten!IndoBoy schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 04:03:
[...]
Grappig liep vandaag bij T-mobile binnen en die man zei dat die pas in augustus komt. Wanneer exact was nog onbekend.
Belcompany had hem begin juli, aldus de nieuwsbrief die ze zaterdag hadden gekregen. Dus ze zullen vrij snel beschikbaar zijn gok ik.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik heb hem uiteindelijk bij bestelmaar.nl gekocht en daar betaal je er helemaal niet zoveel voor. Werd vandaag trouwens gebeld door een dame van bestelmaar en zij hebben hem (weer) vanaf 20 juli. De 21e wordt hij dan bij mij bezorgd.WolterRF schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:36:
damn dat is wel flink balen dan aangezien ik de n97 wou gaan halen als verlenging en vervanging van mijn HTC Diamond. vind het eigenlijk ook een beetje een rare prijs aangezien je toch zou denken dat bestaande klanten juist minder zouden moeten betalen. Ik was in de veronderstelling dat ik gewoon 60 euro moest betalen, nu ik zie dat nog 200 euro meer is ga ik toch wel weer erg twijfelen. En ergens anders als nieuwe klant beginnen kan ook nog niet aangezien mijn contract nog 4 maanden loopt... wat een rotbericht
spoiler:
IK HAAT WACHTEN
This too shall pass
Verwijderd
Veelal kun je tegenwoordig bij diverse providers al 4 maanden van te voren aangeven dat je weg wilt of wilt verlengen.WolterRF schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:36:
Kon ik bij KPN ook.
jah de verlenging die ik dus nu zou willen doen is ook na 8 maanden abonnement, dus 4 maanden voor het einde van mijn contract. Maar het laatste wat ik wil is nog 4 maand met die #^&$&$ HTC Diamond rondlopen. Ik zal vanmiddag even de stad in om te informeren wat de prijzen om te verlengen zijn. I'll keep you posted.
Bij 2Call staat het volgende:
* Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 werkdagen
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb ze net ff gebeld, en het gaat om de Europese versie. Echter zei de dame aan de telefoon dat er gewoon Nederlandse taal op staat en dat ik gewoon 2 jaar garantie heb. Wat zou dan nog eventueel het nadeel kunnen zijn van de Europese versie tov de NL versie? Ze zei overigens dat ik gewoon 5 werkdagen kan aanhouden voor de levering als ik vandaag bestel.
Master_A
Even een vervolg op mijn post 2 posts boven deze.
Ik ben zonet even naar de Vodafone winkel (in Drachten) geweest, en zij vertelden me dat ze maar 1 lijst hebben voor abonnees, en dus geen onderscheid maken in nieuwe abonnees of verlengende abonnees. Hij wist mij te vertellen dat ik voor een n97 met een 2 jarig 35 abonnement + internet blox nog (rond de) € 120 moest bijbetalen. Wel zeiden ze dat als er de telefoon op de website van vodafone goedkoper was (wat hij dus ook is: €74,99) zij die prijs gewoon konden hanteren in de winkel. Als datum gaf hij me 10 juli (officieel van Nokia), maar hij zei ook dat dat best wel eens een week later zou kunnen worden. Ik heb hem in ieder geval alvast besteld!
Ik ben zonet even naar de Vodafone winkel (in Drachten) geweest, en zij vertelden me dat ze maar 1 lijst hebben voor abonnees, en dus geen onderscheid maken in nieuwe abonnees of verlengende abonnees. Hij wist mij te vertellen dat ik voor een n97 met een 2 jarig 35 abonnement + internet blox nog (rond de) € 120 moest bijbetalen. Wel zeiden ze dat als er de telefoon op de website van vodafone goedkoper was (wat hij dus ook is: €74,99) zij die prijs gewoon konden hanteren in de winkel. Als datum gaf hij me 10 juli (officieel van Nokia), maar hij zei ook dat dat best wel eens een week later zou kunnen worden. Ik heb hem in ieder geval alvast besteld!
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af, de Europese versie is overal goedkoper dan de Nederlandse versie, daar moet toch een reden voor zijn zou je zeggen.Amiet01 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 17:58:
[...]
Ik heb ze net ff gebeld, en het gaat om de Europese versie. Echter zei de dame aan de telefoon dat er gewoon Nederlandse taal op staat en dat ik gewoon 2 jaar garantie heb. Wat zou dan nog eventueel het nadeel kunnen zijn van de Europese versie tov de NL versie? Ze zei overigens dat ik gewoon 5 werkdagen kan aanhouden voor de levering als ik vandaag bestel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 19:48 ]
Misschien de applicaties/widgets die pre-installed zijn? Kan me voorstellen dat deze op de NL-versie gericht zijn op de Nederlandse gebruikers... maar dat is slechts een gok, weten doe ik het ook niet.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:47:
Dat vraag ik me ook af, de Europese versie is overal goedkoper dan de Nederlandse versie, daar moet toch een reden voor zijn zou je zeggen.
Het opvallendste verschil is een andere toetsenbord-indeling (als dit klopt?)Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:47:
[...]
Dat vraag ik me ook af, de Europese versie is overal goedkoper dan de Nederlandse versie, daar moet toch een reden voor zijn zou je zeggen.
Van Studentmobiel.nl/metro/ (onder Toestelinformatie): "Versie Black en versie White worden 26 juni verwacht. Versie Black EU bevat een QWERTZ toetsenbord."
op de site van Algebeld staat dat bij hun de NL versie wordt geleverd met een licentie voor Nokia Maps van 1 jaar. Nu weet ik niet of dat standaard is bij de NL versie vergeleken met de EU versie maar dat zou een wezenlijk verschil kunnen zijn.NetAmp schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:23:
[...]
Het opvallendste verschil is een andere toetsenbord-indeling (als dit klopt?)
Van Studentmobiel.nl/metro/ (onder Toestelinformatie): "Versie Black en versie White worden 26 juni verwacht. Versie Black EU bevat een QWERTZ toetsenbord."
Ik heb net een mailtje gestuurd naar 2call. Ze gaven aan dat dit de EU versie is met een QWERTY toetsenbord indeling. Mogelijk dat deze geen Nederlandse taal heeft. Dit vind ik uitstekend.. want NL taal is bagger op een telefoon of welk hardwarematig apparaat dan ookVerwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:47:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Net mijn abbo van Vodafone verlengd bij Sudentmobiel. Ik had ze gebeld en ze vertelden mij dat ze de 26ste voldoende Nederlandse toestellen binnen krijgen van Nokia (wel de Black versie). Gelukkig voor mij dus dat ik de zwarte wou. Waarschijnlijk moet ik hem dan volgende week ergens binnen krijgen
.
Master_A
blogs.nokia.com/nseries:
Zou dit dan betekenen dat ze gelijk de verkoop ingaan, of duurt dat nog een tijdje?The N97 finally reaches the UK shores this Friday.
Ik weet het eigenlijk niet, via 2call heb ik mijn telefoon al besteld en krijg ik de QWERTY EU versie volgende week binnen.Jorian29 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:40:
blogs.nokia.com/nseries:
[...]
Zou dit dan betekenen dat ze gelijk de verkoop ingaan, of duurt dat nog een tijdje?
Verwijderd
Bij een van de grootste toeleveranciers van telefoonwinkels in Nederland staat vandaag het volgende op de website:
Volgende week op voorraad
De Nokia N97 Black
Volgende week op voorraad
De Nokia N97 Black
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 17:28 ]
Ik las net het volgende op Allaboutphones.nl:
"Nokia heeft tegenover All About Phones bevestigd dat het de Nokia N97 in de tweede week van juli zal gaan uitbrengen in Nederland. Daarnaast heeft Nokia laten weten dat er binnenkort een firmware update komt met veel verteringen voor het toestel."
Dan denk ik dat Studentmobiel mij volgende week de telefoon niet zal kunnen leveren
. Of hebben ze het soms over de levering via hun eigen webshop/winkel?
"Nokia heeft tegenover All About Phones bevestigd dat het de Nokia N97 in de tweede week van juli zal gaan uitbrengen in Nederland. Daarnaast heeft Nokia laten weten dat er binnenkort een firmware update komt met veel verteringen voor het toestel."
Dan denk ik dat Studentmobiel mij volgende week de telefoon niet zal kunnen leveren
Master_A
Ik had alvorens het bestellen nog gebeld, en de medewerker vertelde mij dat het gewoon de Black versie is en niet de Black EU. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of het wel de retail Nederlandse versie is en hij zei ja, met Nederlandse taal, QWERTY en Nederlandse handleiding.
Master_A
Vandaag Studentmobiel.nl gebeld over de status van mijn bestelling (09-06-2009)
Ik kreeg te horen dat de Nokia n97 maandag 29 juni binnen komen, en versturen via post, zou ik de n97 op woensdag 1 juli binnen krijgen.
Het gaat om het zwarte model (qwerty)
Heb ik hem mooi voor de vakantie binnen
Offtopic:
Ik had hiervoor een verzekering (n95) bij de phonehouse, voor 10 euro pm.
Ik zit te denken om toch in het begin met de n97 een verzekering af te sluiten.
Weet iemand een goede tip waar ik dat het beste kan doen.
Phonehouse verzekert alleen als ik mijn gsm daar ook koop, en bij studentemobiel zie ik niets staan.
Ik kreeg te horen dat de Nokia n97 maandag 29 juni binnen komen, en versturen via post, zou ik de n97 op woensdag 1 juli binnen krijgen.
Het gaat om het zwarte model (qwerty)
Heb ik hem mooi voor de vakantie binnen
Offtopic:
Ik had hiervoor een verzekering (n95) bij de phonehouse, voor 10 euro pm.
Ik zit te denken om toch in het begin met de n97 een verzekering af te sluiten.
Weet iemand een goede tip waar ik dat het beste kan doen.
Phonehouse verzekert alleen als ik mijn gsm daar ook koop, en bij studentemobiel zie ik niets staan.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Vraagje hier aangezien het ook over [abo] gaat.
Misschien eerst even de topicstart lezen voordat je hier wat neerkwakt. Dit hoort hier dus niet.
Misschien eerst even de topicstart lezen voordat je hier wat neerkwakt. Dit hoort hier dus niet.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 23-06-2009 23:31 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Verschillende berichtgevingen..
Ik ben gisteren naar alle Telecomshops in Zoetermeer geweest en deze gaven allemaal aan de pas in de 1ste of 2de week van Juli te kunnen verkopen.
En inderdaad, de dame die ik aan de telefoon kreeg bij 2call kon mij eveneens bevestigen dat de black versie een QWERTY toetsenbord had en dat deze vrijdag as al binnen zou komen bij hun.
Ik wacht het nog effe een weekje af en hoor graag volgende week van iedereen die daar besteld heeft welke uitvoering ze hebben gehad.
Ik ben gisteren naar alle Telecomshops in Zoetermeer geweest en deze gaven allemaal aan de pas in de 1ste of 2de week van Juli te kunnen verkopen.
En inderdaad, de dame die ik aan de telefoon kreeg bij 2call kon mij eveneens bevestigen dat de black versie een QWERTY toetsenbord had en dat deze vrijdag as al binnen zou komen bij hun.
Ik wacht het nog effe een weekje af en hoor graag volgende week van iedereen die daar besteld heeft welke uitvoering ze hebben gehad.
Jup, het enige nadeel is dat je geen rechten kunt ontlenen aan hun antwoorden. Dus stel je krijgt een !@#$% versie.. dan ben je wel de sjaak ;-) maar goed.. dan heb je nog zoiets als het recht om te ruilen e.d. Komt zeker goed.. zodra ik hem heb laat ik het jullie weten.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 07:52:
Verschillende berichtgevingen..
Telecomlink zegt dat ze hem op voorraad hebben!
fail:
Garantieduur: 24 MND
Levertijd: 1-4 dagen
Status: Uitverkocht
€608.00
Gigavolt heeft er atm 12 op voorraad.
Net gebeld naar vodafone, 19 juli zouden zij hem binnen krijgen en dan moest ik maar terugbellen.
Ze konden nog geen prijsindicatie geven.
En dan kan je je abbo verlengen en dan is de tel er nog niet bah.
Ze konden nog geen prijsindicatie geven.
En dan kan je je abbo verlengen en dan is de tel er nog niet bah.
Iemand hier nog informatie over die mogelijke prijsverlaging van Vodafone? In het N97 topic gaf iemand aan dat de korting van 20% naar 50% zou gaan. Alleen is die post daar verwijderd.
Dat zou in combinatie met deze telefoon niet heel vervelend zijn, aangezien je bij 2jarig 35 nog moet bijbetalen, incl een internetabbo...
Dat zou in combinatie met deze telefoon niet heel vervelend zijn, aangezien je bij 2jarig 35 nog moet bijbetalen, incl een internetabbo...
[ Voor 27% gewijzigd door BlisterAMG op 24-06-2009 16:15 ]
Verwijderd
Momenteel heeft smartphonestunts.nl een aanbieding van een korting van 50% voor 12 maanden van je bundel, bij zowel een nieuwe aansluiting als bij verlengen! Ook bij telefoonkopen.nl krijg je 50% korting op de 1e 12 maanden.AjaxArena schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:14:
Iemand hier nog informatie over die mogelijke prijsverlaging van Vodafone? In het N97 topic gaf iemand aan dat de korting van 20% naar 50% zou gaan. Alleen is die post daar verwijderd.
Verwijderd
vodafone heeft idd een aanbieding zie linkAjaxArena schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:14:
19,99 voor N97 met 35 euro abb + onbeperkt online
20 % korting op abb en 50% korting op internet bundel
en nog korting op het toestel
Zelf ben ik wel gecharmeert van wat gsmweb biedt.
Een 1-jarig abonnement van €24,95 icm met een surf en mail abo à 10 euro. Bijbetaling van €256,-
Niet gek als je kijkt naar het totaalbedrag en je bent vrij na een jaar om een simonly te pakken.
Een 1-jarig abonnement van €24,95 icm met een surf en mail abo à 10 euro. Bijbetaling van €256,-
Niet gek als je kijkt naar het totaalbedrag en je bent vrij na een jaar om een simonly te pakken.
Zo te zien is alleen de BLACK versie te krijgen in de vorm van een EU toestel. Of zijn er al webshops die de witte kunnen leveren ? ik heb er een groot aantal bekeken maar ze kunnen allemaal alleen de zwarte versie uit voorraad leveren
Hmm, dat is 50% korting op het internet voor 6 van de 24 maanden en 20% korting op abbo voor 12 maanden. Dat dat wel goed bekeken wordtVerwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:54:
[...]
vodafone heeft idd een aanbieding zie link
19,99 voor N97 met 35 euro abb + onbeperkt online
20 % korting op abb en 50% korting op internet bundel
en nog korting op het toestel
Naar mijn idee kan je dan beter de aanbieding nemen waarbij je 50% korting krijgt op de eerste 12 maanden en op de eerste 6 maanden 5 euro korting op de internet bundel.
Heb ik namelijk wel gedaan
Heb ik namelijk wel gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door aeroxtaxi op 24-06-2009 20:08 ]
Huh, hoe doe je dat dan? Voor zo ver ik kan vinden is die 50% korting op de eerste 12 maanden alleen bij sim-only...aeroxtaxi schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:07:
Naar mijn idee kan je dan beter de aanbieding nemen waarbij je 50% korting krijgt op de eerste 12 maanden en op de eerste 6 maanden 5 euro korting op de internet bundel.
Heb ik namelijk wel gedaan![]()
Klopt het trouwens dat je bij sites zoals studentmobiel.nl en gsmweb.nl geen verzekering erbij kan afsluiten? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Vind het op zich wel fijn om een verzekering bij een telefoon van 700 eurie te hebben ivm hobby's en dergelijke...
Ik kreeg bij mijn N95 toendertijd een foldertje in de doos met een aanbieding voor een verzekering. (gsmweb)
[ Voor 4% gewijzigd door Hooglander1 op 24-06-2009 23:22 ]
Op de Nokia shop
http://www.nokia.nl/ontde...s/nokia-n97#/main/landing
staat nu "Bestel nu". Ook staat er niet meer: "binnenkort verkrijgbaar".
Dus beneuwd, maar bij mijn order staat nog steeds "niet verzonden".
Het blijft wachten dus, geduld is een schone zaak...
http://www.nokia.nl/ontde...s/nokia-n97#/main/landing
staat nu "Bestel nu". Ook staat er niet meer: "binnenkort verkrijgbaar".
Dus beneuwd, maar bij mijn order staat nog steeds "niet verzonden".
Het blijft wachten dus, geduld is een schone zaak...
Bij Typhone.nl kan je hem volgens mij nu ook al halen... Met Hi en T-Mobile Zakelijk....
Helaas kan ik hem daar nog niet verlengen met mijn abbo...
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-7
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/zakelijk-aanbieding-5
Helaas kan ik hem daar nog niet verlengen met mijn abbo...
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-7
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/zakelijk-aanbieding-5
Ik heb eens een kleine vergelijking gemaakt tussen 2 jaar Vodafone 22,50 abo's met internet, en overal hebben ze netwerk actie dat je ipv 9,50 6 maanden lang maar 4,50 betaalt voor internet (bij 2call en vodafone iig), maar bij bestelmaar.nl betaal je 2 jaar lang maar 2,50 voor hetzelfde internet. Samen met andere kortingen die ze geven ben je zeker 100 euro (totaal) goedkoper uit als je de 22,50 Vodafone actie bij hun pakt. Denk dat dat hem word dus
.
Ik heb trouwens hier en daar rondgekeken, ik wou namelijk eerst gewoon Hi, maar het scheen dat hun internet nogal traag was, maximaal 512 kbit, terwijl je bij Vodafone 1800 kbit krijgt. Is dit echt zo? Dit is voor mij de beslissende factor geweest om voor Vodafone te gaan.
Ik kwam hierop omdat een vriend mijn waarschuwde voor zijn trage internet bij Hi, terwijl een andere vriend mij juist vertelde hoe snel zijn Hi internet abo was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. (De ene kon geeneens radiostations streamen, en de andere kon youtube filmpjes gewoon streamen, allebei met zelfde Hi abo en mobiels die 3,5G aankonden)
Kan iemand hier zijn ervaring met Hi eindeloos online opgeven?
Ik heb trouwens hier en daar rondgekeken, ik wou namelijk eerst gewoon Hi, maar het scheen dat hun internet nogal traag was, maximaal 512 kbit, terwijl je bij Vodafone 1800 kbit krijgt. Is dit echt zo? Dit is voor mij de beslissende factor geweest om voor Vodafone te gaan.
Ik kwam hierop omdat een vriend mijn waarschuwde voor zijn trage internet bij Hi, terwijl een andere vriend mij juist vertelde hoe snel zijn Hi internet abo was en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. (De ene kon geeneens radiostations streamen, en de andere kon youtube filmpjes gewoon streamen, allebei met zelfde Hi abo en mobiels die 3,5G aankonden)
Kan iemand hier zijn ervaring met Hi eindeloos online opgeven?
"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"
Telecom.nu heeft de Nokia N97 Zwart op voorraad. EU Model, QWERTY!
Ik wacht, tot mijn grote spijt, toch nog ff op de Witte. Nog 2 (lange) weken..
Algebeld.nl heeft ook een leuke aanbieding: Nokia N97 Black met VF Basis 35:
En dat met een toestelprijs van €49,-Geen aansluitkosten + Basisbundel 12 maanden voor maar EUR 17.50 per maand + Indien u Zorgeloos Internet bundel kiest 6 maanden voor EUR 4,50 per maand + extra toestelkorting! + gratis Voordeel SMS/MMS BloX!
[ Voor 24% gewijzigd door n41r0j op 25-06-2009 11:58 ]
Bedankt voor de tip! Net besteld in combinatie met een T-mobile contract verlening, morgen in huis!!!RMX schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:38:
Telecom.nu heeft de Nokia N97 Zwart op voorraad. EU Model, QWERTY!
Verwijderd
De zwarte N97 is vanaf vandaag inderdaad leverbaar. Helaas de witte nog niet, de precieze datum daarvoor is nog niet bekend.
Net een bericht gehad van 2call dat hij verzonden is, enige probleem is dat ik morgen niet thuis ben.. dus zal hem pas maandag in ontvangst kunnen nemen
Offtopic:SpoTs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:38:
Net een bericht gehad van 2call dat hij verzonden is, enige probleem is dat ik morgen niet thuis ben.. dus zal hem pas maandag in ontvangst kunnen nemen
Daarvoor heb ik een vrouw genomen
Ontopic:
Ik had bij telecom.nu de laatste losse uit de verkoop, ze hadden er 10 en de rest is al gereserveerd.
Alleen zwarte trouwens, de witte komen pas over 2 weken.
[ Voor 23% gewijzigd door fsve op 25-06-2009 14:36 ]
Verwijderd
Nou raar...ik heb net 2call en smartphonestunt gebeld (ik denk: ik ga d'r dan morgen
ook maar 1 halen) maar geen van beide shops heeft n97's hoor........
Hmm, vreemd dat als je belt dat ze dat zeggen... webshop:Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:21:
Nou raar...ik heb net 2call en smartphonestunt gebeld (ik denk: ik ga d'r dan morgen
http://www.2call.nl/telefoon/10579/nokia-n97-32gb-black
http://www.2call.nl/telefoon/10580/nokia-n97-32gb-white
[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 25-06-2009 15:25 ]
Verwijderd
Heb ze nog een keer gebeld; alle beschikbare toestellen zijn OPSpoTs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:25:
[...]
Hmm, vreemd dat als je belt dat ze dat zeggen... webshop:
http://www.2call.nl/telefoon/10579/nokia-n97-32gb-black
http://www.2call.nl/telefoon/10580/nokia-n97-32gb-white
5 werkdagen verwachten ze weer nieuwe.
Verwijderd
Ik heb ook maar effe een rondje bellen door Rotterdam gedaan maar daarSpoTs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:44:
[...]
Oh lol! naja.. dan vis je even achter het net #
Blijkt dan toch dat ie best wel populair is, ik hoor al en lees van verscheidene shops dat ie uitverkocht is.
is het allemaal 'we denken begin juli'
Gaat het hier om een import of niet?Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:31:
De zwarte N97 is vanaf vandaag inderdaad leverbaar. Helaas de witte nog niet, de precieze datum daarvoor is nog niet bekend.
Ik ben aan het kijken naar een Vodafone abo voor dat leuke 3.6Mbit internet van hen.
Nu vraag ik me alleen af of de toestellen van Vodafone branded zijn met een of ander logo. Dit vind ik namelijk de telefoon een beetje verpesten :x
En is het mogelijk om je telefoon dan bij Vodafone te verzekeren als je via een andere site een abo afsluit?
Iemand kreeg een papiertje om zijn telefoon te verzekeren in de doos met zijn N95, kan iemand dat bevestigen als die zijn N97 binnen heeft?
Nu vraag ik me alleen af of de toestellen van Vodafone branded zijn met een of ander logo. Dit vind ik namelijk de telefoon een beetje verpesten :x
En is het mogelijk om je telefoon dan bij Vodafone te verzekeren als je via een andere site een abo afsluit?
Iemand kreeg een papiertje om zijn telefoon te verzekeren in de doos met zijn N95, kan iemand dat bevestigen als die zijn N97 binnen heeft?
Nu vraag ik mij af:
Zit net bij Ritel op de website te kijken, en het lijkt wel of de zwarte versie gewoon leverbaar is.
Voor de witte staat nog leverbaar Juli.
Is er kans dat ze hem ook al in winkel hebben liggen??
Of alleen via internet??
Op de een of andere manier niet helemaal zeker van bestellen via internet.
Update: Hadden um in de winkel (Middelburg) nog niet liggen.
Woensdag kwam de nieuwe zending, en dinsdag wisten ze wat ze dan binnen zouden krijgen.
Zit net bij Ritel op de website te kijken, en het lijkt wel of de zwarte versie gewoon leverbaar is.
Voor de witte staat nog leverbaar Juli.
Is er kans dat ze hem ook al in winkel hebben liggen??
Of alleen via internet??
Op de een of andere manier niet helemaal zeker van bestellen via internet.
Update: Hadden um in de winkel (Middelburg) nog niet liggen.
Woensdag kwam de nieuwe zending, en dinsdag wisten ze wat ze dan binnen zouden krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door SpEcTeR op 25-06-2009 18:28 ]
Ik heb de zwarte gister bij www.typhone.nl besteld.
Via een insider die daar werkt weet ik dat ze 'm 2 juli binnen krijgen.
Dan wordt 'ie direct verstuurd naar mij. Hopelijk heb ik 'm dan 3 of 4 juli binnen...
Via een insider die daar werkt weet ik dat ze 'm 2 juli binnen krijgen.
Dan wordt 'ie direct verstuurd naar mij. Hopelijk heb ik 'm dan 3 of 4 juli binnen...
Vanaf vandaag (als het goed is) leverbaar @ studentmobiel.
Heb er één besteld, black versie.
We now play the waiting game...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
waarschijnlijk ook de EU versie en niet de Nederlandse. (EU wel met nederlandse taal overigens maar engelse OVI)Kecin schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:48:
Vanaf vandaag (als het goed is) leverbaar @ studentmobiel.
Verwijderd
Het gaat hier om de EU (QWERTY) versie. Overigens is deze helaas alweer uitverkocht, omdat we er slechts enkele hadden.
@ Rotterdammert: De rede dat er op sites van webshops soms wel staat dat een toestel leverbaar is, maar er telefonisch gezegd wordt van niet komt door het volgende: Webshops gaan vaak uit van de voorraadstatus bij de leverancier. Dus mocht je ooit een toestel willen afhalen bij een webshop is van tevoren even bellen zeker geen slecht idee.
Precieze informatie wanneer we weer N97's binnen krijgen (wit al dan niet zwart) zijn nog onbekend...
Verwijderd
Heb net even gebeld naar belnu waar ik de mijne heb besteld. Ze zijn vandaag binnen gekomen en volgens die vrouw zou hij morgen geleverd worden (doet tnt dat rembours op zaterdag?) Ze hebben ze alleen nog niet op voorraad dus alleen de gereserveerde leveren ze nu uit zei ze. Voorraard komt waarschijnlijk dinsdag.
Verwijderd
http://shop.nokia.nl/nokia-nl/product.aspx?sku=5097243
de witte is ook opvoorraad bij nokia site.. of was dital oud nieuws? ik zie mensen die klagen datalleen de zwarte beschikbaar is.
de witte is ook opvoorraad bij nokia site.. of was dital oud nieuws? ik zie mensen die klagen datalleen de zwarte beschikbaar is.
Ben afgelopen zaterdag de Belcompany weer eens ingelopen. Daar wisten ze me te vertellen dat ie begin deze week geleverd ging worden. Ik hoop op een belletje vandaag of morgen.
Iemand al z'n zwarte N97 binnen gekregen van Studentmobiel? Ze zouden er afgelopen vrijdag een aantal binnen krijgen en begin deze week zouden ze er heel veel krijgen. Ik hoop dat ik vandaag kan gaan ophalen dan.
Master_A
Wat staat hierboven nou? Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten eens door voordat je begint te blaten.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 29-06-2009 13:09 ]
Ik heb mijn N97 besteld bij smartphonestunts.nl en ik lees nu op de site dat verwachte leverdatum is verschoven naar begin AUGUSTUS terwijl bij andere webshops deze week nieuwe ladingen binnenkomen.
Verwijderd
Belcompany levert zijn toestellen 3-7-2009 uit. Als je met nummerbehoud overstapt hou dan rekening met enkele dagen . ongeveer 4 dagen.mumbly schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:48:
Ben afgelopen zaterdag de Belcompany weer eens ingelopen. Daar wisten ze me te vertellen dat ie begin deze week geleverd ging worden. Ik hoop op een belletje vandaag of morgen.
Ik vindt dit zelf een mooie aanbieding!
Vodafone 35,- (50% korting het 1ste jaar) dus het eerste jaar 17,50,- + Zorgeloos internet 9,50 en sms voordeel blox.
Toestel = 0,-
Dus het eerste jaar 27,- euro total per maand = 324 euro
Het tweede jaar 44,50 per maand = 534 euro
Totaal kosten : 858,-
Je krijgt hiervoor 300 min/ 600 sms per maand
Onbeperkt internet 3.6 mb(Snelste via mobiel netwerk)
en het toestel natuurlijk.
http://www.belcompany.nl/...nner=wk27_nokiamailingN97
Verwijderd
die ladingen die nu binnnenkomen zijn eu of uk toestellen en geen benelux.aeroxtaxi schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:54:
Ik heb mijn N97 besteld bij smartphonestunts.nl en ik lees nu op de site dat verwachte leverdatum is verschoven naar begin AUGUSTUS terwijl bij andere webshops deze week nieuwe ladingen binnenkomen.